Milen - CHECK


Jajamensan, sa enkelt fixade jag milen! Kanns jakligt gott ska ni veta!  Barnen somnade typ direkt efter att vi paborjat daqens prommis, sov 1 timme. Sen var det dags for lite pafyllnad av vatska for samtliga parter och stracka pa benen vid nan lekplats. Hade typ 3 liter vatten med mig som Noah och jag klunkade i oss pa vagen. Lillan storkna gott i vagnen. Sen var det en timmes traskande med en hel del snack med min pratkvarn Noah. Underbart valbefinnande, mest for mitt envisa JAG da jag hatar att kanna att jag foll precis innan malsnoret! Kroppen ommar mest nu. Men gott kanns det och konstigt nog har jag arbetat som en liten myra efter det och fatt gjort en hel del har hemma. Underbart att fa energi nar man gor av med energi. Tackar endorfinerna och alla andra lyckohormoner for detta.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Good girl!

Stolt över dig och att du är så fokuserad och inspirerande,

kramar Mamma

2011-06-09 @ 10:19:45
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0