Life's freaking wonderful


Detta ljuder i mina lurar nu for tiden. Kommer fa mig att ga fran Flab to Fab eller bli den MILFEN jag fortjanar! :)))))))) Jag vet...jag ar lite CRAZY men det bjuder jag pa :))))))))
Bjuder idag pa ett par bilder pa det raraste jag vet! En gladfis till son som om bara nagra korta dagar fyller 2 ar och en underbart glad liten tjej som funnits i vara liv i 7 veckor idag. Pa lordag blir det fodelsedagskalas for Noah, Caden och Cannon som alla tre ar kusiner och fyller ar inom typ 7 dagar. Vi ska till Chuck-e-cheese vilket ar ett stort lekland med pizzabuffe. For mig blir det salladsbuffen istallet nu nar jag borjat mitt nyttiga liv. Blev ca 7 km pommis igar mina vanner, har ju jogtrackern som foljer mig pa GPS:n sa jag haller koll minsann. Igar kvall blev det aven Ultimate Ball med Bart, vilket var typ 40 minuter ASTUFFA  CORE-ovningar med pilatesbollen . Tror jag holl pa att ga av pa mitten nagra ganger. Seriost, jag kan ju knappt skratta idag sa om jag ar i mina abs. Jag som alskar att skratta! Maste bara meddela att jag efter den har graviditeten som innebar tuff styrketraning fram tills ca v 32 ar jag nastan mig sjalv igen vad galler rent kroppsmassigt. Det lonar sig alltsa att halla igang, bade for kropp och sjal. Bade Bart och jag sa till varandra haromdan att vi bada alltid har levt valdigt aktiva liv. I perioder lite mindre, men man vill snabbt tillbaka till traningen just darfor att man mar SA BRA av det. Att man sen gar ner i vikt ar ju bara en bonus. Idag ska jag pa't igen, ska satsa pa milen med vagnen idag. Maste bara vacka lillan som ska ammas. Borjar namligen varma pa ordentligt, som alltid har borta i oknen.  

Syskonkarlek pa hog niva. Gud sa glad jag ar att allt gar sa bra med Noah och Lillan. Ingen svartsjuka har inte. Bara ren och skar syskonkarlek. Jag ar verkligen stolt over min stora pojke som har tagit det har med att bli storebror med bravur.
 
En rolig bild pa lillasyster...Hej varlden liksom!

En nastan alltid glad liten fis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder som vanligt, du e såå duktig sis.



Jag sakanr er en massa, speciellt när man ser alla dessa fina bilder på er, då önskar man minsann att avståndet mellan oss inte var fullt så stort som det är idag..



Hoppas ni mår bra i värmen, du är så duktig med prommisar minsann, blir allt lite peppad och motiverad av ditt go:)



ha de underbart och kram de två smö sötnosarna från mig.



Pusskram från kani;)

2011-06-08 @ 20:13:04
Postat av: Helena Winther

Heja dig!!! Kan du inte maila mig de där träningspassen du och B håller på med, alltså det nu nämnde här om dagen och pilatesträningspasset (namn på DVD eller länk), please!..:)

Jag har beställt hem ett TRX Military Force Kit som ska komma i dagarna, nu ska det deffas och fixas muskler!

Bilden på Delilah där du skrev "Hej världen!"...hon är så sjuuukt lik dig där!!!..:)

KRAM!

2011-06-09 @ 00:22:41
Postat av: Susanne

Underbara ungar och vad Delilah växer och utvecklas. Saknar er en massa och älskar mer än ord kan beskriva

kramar mamma och mormor

2011-06-09 @ 14:40:24
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0