En liten halsning till momo...



...fran Mendonca barnen borta i Amerikat. Vi saknar dig megamycket och langtar tills vi far smaka dina smoothies och sno dina farska hallon igen. Vi saknar ocksa Latte, Maggi, Potu, Patri, Kanni, Jenny, Mino, Dadid, Ida mfl. Ni vet vilka ni ar och hur mycket ni fattas oss. Vi pratar om er dagligen och onskar sa att vi alla kunde bo pa typ samma gata eller natt. Men milen emellan oss ar egentligen bara en piss i Atlanten. Banden vi har till varandra kommer ju alltid att finnas dar. Jag alskar er ska ni veta och onskar ni kunde fa njuta av mina goa ungar sa som vi far gora! Men vi kommer snart hem igen :)

Kommentarer
Postat av: susanne

Mormor bockar och tackar för filmen.

Hallonen finns alltid här och numera äter jag rysk youghurt med hallon och ibland blåbär med.

Idag är det avslutning i Margits skola och hon har även namnsdag Noah fyller också år.

Vi sänder massvis med grattis som ekar över Atlanten och ha en fin födelsedag.

Hoppas korten kommit fram och ni skall veta att vi tänker på er jättemycket.

kramar Mamma och Mormor

2011-06-15 @ 09:26:58
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Alltså man smälter ju när man ser dessa små goingar. vad duktig noisen är med språket, blir helt impad:) Stort grattis till älskade nono, Kramar till er alla, jag ringer imorgon från mami:)

2011-06-15 @ 19:08:37
Postat av: Ida

sååååå söta dom ee!!!! dör nästan..:P snart e det bröllop o då ses vi!! <3

2011-06-18 @ 13:11:19
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0