Det ar inte for inte...


...som han har fatt smeknamnet "Tarzan". Nar man ar sugen pa natt gott far man val ta saker i egna hander da mamma inte tycks vilja slappa datorn och syrran som hanger pa boobsen. Kan ni nu forsta varfor man altid har andan i halsen, luktar apa, har magsar och flackar av och an med blicken nar den har kille liksom har myror i brallan? Far nog ringa anticimex och spruta lite dar bak pa honom eller skaffa fram natt chillpill sa att man kan fa lite lugn o ro har hemma :)  Idag ska jag fixa pass till Delilah. Sen i kvall kommer Barst kompis och hans fru och barn hit med rykande farska pizzor vi ska mumsa i oss tillsammans. Sen ar det meningen att jag da samtidigt ska fa mitt har fixat och trixat med och forhoppningsvis locka fram hottingen i mig igen. Det kallar jag lyx. Vi far se om hon har ratta verktygen, for det kan nog kravas sin kvinna att locka fram henne. Ta nu och mys lite for oss med, vi over here, som inte far fira midsommar. Ta en snapps for mig med och dansa lite pa bordet, precis som jag jag sjalv hade gjort med ratt antal snappsar i kroppen :)

Kommentarer
Postat av: susanne

Förstår att du har andan i halsen mest hela tiden med en liten Tarzan hemma.

Hoppas ditt hår blev bra och att du får koppla av lite då och då.Vår midsommar var helt otrolig,

kramar

2011-06-25 @ 10:21:34
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0