Barn E ett folk...


... o de bor i ett frammande land. Noah ar helt totalt oradd och sa sprudlande glad. Jag maste verkligen ge honom en iloge, min store kille. Sa duktig han ar nar vi ar ute sa har. Dilly ligger i skuggan under de stora parasollerna och slummrar lite. Lite da och da ber jag Noah komma med och titta till henne. Han brukar komma med utan storre bekymmer. Nar jag maste amma en hungrig och varm liten tjej sitter han oftats i stolen bredvid oss och snacksar pa nagot gott. Ibland checkar han laget hos grannarna som sitter vid borden bredvid. Charmar alla gor han. Fragar de vad han heter sager han ju sa klart: "Nono" och alla bara skrattar at honom. Han haller sig i narheten av oss, knorrar lite och vill tebax till poolen ibland. Men man marker att han ar stolt over sin Delilah. For bara nagra manader sedan skulle jag inte kunna lite pa att han skulle stannat hos oss, men nu har ha ju liksom blivit store bror. Sa en iloge vill jag ge till min stora duktiga gosse! 
 
En slummrandes lillasyster ligger o chillar i skuggan. Maste erbjuda henne lite extra amning i dessa heta dagar. Gud sa stolt hon maste vara att ha en storebror som Noah som overoser henne i goa kramar o pussar. Men maste medge att jag inte kan slappna av for fem ore med en liten tjej som behover mycket av mig och en busig stor kille som behover mig pa ett annat satt. Kolla bara in sa galen han ar i vattnet. Han verkar ju beharska det bra i alla fall. Far nog magsar innan dessa barn ar flygfardiga i alla fall. Andan i halsen och pa helspann precis hela tiden. Phju, det ar inte latt att vara mamma till tva relativt sma varelser.  

Kommentarer
Postat av: susanne

Sicken vild liten badnoah. Det är att ha ögon både i bak och fram så inget händer.

Lillan är hur söt som helst och hon liknar faktiskt sin mamma helt enkelt.

Ni ser ut att ha det väldigt skönt och mysigt. Ett riktigt semesterparadis, vet ja!

kram mamma

2011-06-23 @ 20:34:37
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: anne

Helt underbart...vi tar resa till LA o Vwgas...hoppas vi kan ses nbågonstans

Kram Anne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0