Balsam for sjalen...


...att vara tillbaka pa gymmet igen . Det ar nasta som om det bubblar upp en massa till ytan nar man joggar dar pa lopbandet. En massa angest och skit svettas liksom ut ur kroppen och man far en kick som ar helt jakla magisk. 4 km lop pa 30 minuter fick bli min uppvarmning och sen lite rygg pa det, vilket ar min absoluta favorit muskelgrupp. Jag vet ej varfor, men det biter liksom tag i hela kroppen. Det ar natt med doften av svett och blodsmaken i munnen som ar svar att motsta. I am hooked och jakligt glad att vara tebax. Nu jaklar ska det trimmas rumpa och formas snygga armar. Vem ar pa? 
Bart, jag och barnen kommer att aka tillbaka till dar allt borjade, Hawaii! I slutet av Juli kommer Bart ta en veckas semester och vi plannerar att aka tillbaka till de magiska oarna. Vilken o det blir far vi helt enkelt se da det hanger pa lediga flygstolar. Men vi kommer alltsa snorkla, sola, dricka MajTais och Lavaflows, kanna den sammetslena sanden mellan tarna och bara NJUTA. Bart och jag rakade ju springa pa varandra dar for snart 8 ar sedan och har Hawaii att tacka for mycket. Forsta sa underbart att fa ateruppleva magin. Jag ryser i hela kroppen just nu. Aloha sager jag till er mina vanner. Jag ska nu njuta av en god natts somn (om nu inte fullmanen vill natt annat det vill saga). 

Mahalo :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt att vara tillbaka på gymmet igen. Jag hänger på med både gym och prommisar.

Men det är mkt varmt här nu så det får bli lite senare på kvällen.

Du äger fett Jossan stumpan.'

Härligt med en Hawaii resa. Bara njut och ta emot.

Hälsar barnen och ha det gott i värmen

2011-06-30 @ 09:52:04
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åååh vad det låter härligt Josse!!

Jag har många gånger undrat hur det gick till när ni träffades, kan du inte göra ett blogginlägg om det? Hade varit jättekul att läsa!!

Kram

2011-06-30 @ 15:27:18
URL: http://www.ceciliawidenang.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0