Underbara fredag


Lillan ligger i sitt babygym och har borjat greppa efter leksakerna allt mer. Verkligen roligt att se liten utvecklas mer och mer och bli till en egen individ. Hon borjar gilla det mer, att ligga sa har och underhalla sig sjalv langre stunder nu ocksa. Lagger jag henne pa mage, som det nu blir ett par ganger om dan sa borjar hon skruva sig och har nagra ganger lyckats vanda sig 180 grader. Underbara lilla varelse, sa roligt att jag fran forsta parkett far folja varje litet "steg" du tar.

Nu har vi for andra torsdagen i rad dragit till gallerian vid 10 tiden for KidsClub. Dar finns typ en miljon andra barn som dansar, sjunger och leker i nan timme eller sa. De har lite tavlingar och utlottningar och en massa upptradanden. Himmla trevligt tycker bade jag och Noah. Lillan nojer sig an sa lange med att hanga i babybjornen och sova som bast som hon gor i allt buller. Noah ar duktig och haller sig till mig. Borjar faktiskt kanna mig ganska bekvam med att ha bada barnen med mig ute pa aventyr. Jag kan till och med sitta och amma utan att kanna mig helt nervos och stressad att Noah ska rymma eller hitta pa hyss. Nu nar Noah inte har bloja om dagarna ar man lite orolig att han kanske ska kissa pa sig mitt i denna barnskara sa man far fraga en del om han maste hissa eller sa. Vi far ga och kissa da och da och nu var det faktiskt ett tag sen det skedde nagon olycka. Mycket duktig ar han minsann min goa Noah.

Efterat blev det lite lunchande och Noah fick sjalv valja (lockade med det om han kissade) och det blev pizza. Han at minsann en hel slize (och det ar stl XL vi snackar om, kolla in bilden). Det hela tog en stund da myrorna i brallan gjorde sa att han inte kunde sitta still. Under tiden satt lillan i hans paraplysulky medans jag kakade en halv rostbiffmacka.

Idag ar det underbara fredag och vi ska kora in till Phoenix for att traffa Bart over lunchen. Bart ar langledig over helgen da det ar Amerikas fodelsedag pa mandag. For exakt ett ar sedan kom min bror Patrik och hans kompis Marcus pa besok och stannade en hel manad. Gud sa roligt det var att ha lite svenskt besok, att fa visa de sina nara och kara vart liv har borta. Jag foljde med killarna till Las Vegas over dan och jaklar i havet sa skoj vi hade det. Jag var inte anns gravid med Lillan da sa vi partade en del nar de var over here. Konstigt att hon for ett ar sedan inte anns lag i magen. Nu ar hon har och har en sjalvklar plats i vara liv. Undrar jag vem som kommer pa besok nasta gang? Kanske familjen Borjestal/ Wiik. Men forst ar det ju brollop i slutet av Augusti och det ser vi verkligen fram emot. See ya than biatches. Puss 

Kommentarer
Postat av: susanne

Men oj vad hon växer den lilla Dilly.

Roligt att hon börjar greppa efter saker och tänk vad hon utvecklas snabbt.

Skönt att Noah inte sticker iväg så du vet var du har honom

kram

2011-07-02 @ 10:54:16
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0