The lava is flowing


Som vanligt hanger vid pa hotel-rummet efter en dag pa stranden. Eftersom vi bara alskar big beach fick det bli dar aven idag. Idag hangde det stora tunga moln over bergen vid den sydligaste udden, men vi tog en chansning. Den tropiska hettan finns ju anda sa skont i vilket fall att svalka oss i stilla havet. Oj sa haftigt att se havet idag, mer rivigt och en del jattevagor fick vi se idag. Kolla bara in. Trodde ibland att det vaxte en tsunami langt dar ute och fick lite smatt panik. Men lugnt var det, bara vanliga Hawaii-vagor perfekta for surfing for den som vagar. Noah och Bart vagade till och med i for ett dopp, medans tontiga mamma holl sig till handduken uppe pa stranden. Efter ett tag borjade det regna, men det var sa skont att sitta dar under parasollen och bara lyssna till det tunga regnet. Killarna fortsatte bada men jag och lillan lag och mos under parasollen. Efter ett tag packade vi dock ihop oss och kakade fisk-tacos till lurre. Jag fick inhandlat lite vykort och en del sota, hadgjorde smycken har i fran on. Ska kopa en valkommen-skylt som ska hanga pa var ytterdorr dar det star Aloha pa. Aven en ganska stor surfbrada i tra kommer jag att kopa och hanga upp i vart vardagsrum. Har blivit sa inspirerad av lugnet och livet har borta och hoppas att jag kan skapa den kanslan hemma i mitt eget hem. 

Har sitter jag och njuter av en otroligt goooo lavaflow, vilket ar pina colada och strawberry daquerri blandtat i en och samma laskade underbart goa drink.

Sa har sot var lillan i morse med sin fina baddrakt pa. Maste saga att det funkar hur bra som helst att ha henne med pa denna resa. Hon ar sa otroligt latt att ha med, alltid glad och en riktig liten guldklimp. Ni ska bara hora alla kommentarer om henne, folk smalter nar de ser en sa sot liten tjej. Noah ar ocksa duktig han. Alskar verkligen att bada. Han och jag mos i poolen pa hotellet efter beachen idag. Da hade regnet akt forbi och solen stekte rejalt. Han och jag blir bruna som pepparkakor. Bart, stackarn, har brant sig sa han nastan ar lila nu. Ikvall ar det var sista kvall har i paradiset och ni kan ju saker ana att vi inte vill lamna denna underbara plats. Blir att mysa till tusen. Pussar i massor fran en Maui-galen Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0