Poolen


Noah och Bart busade i vattenspridaren haromdan. Sakert 1 timme hall de pa dar ute i tradgarden och saret pa Noah nasa ssag riktigt fult ut efterat. Det fick bli plaster pa hela dan da det blodde och hade sig. Inte kul till en borjan tykte Noah. Men han glomde snart bort det Vilken harlig syn att se sin alskade grabbar leka och busa tillsammans.

Noah alskar numera att borsta sina gaddar med sin nya eltandborse. Valde sjalv Tiger-borsten. Borstar de nu ibland flera ganger om dan. Gud nade om man ska forsoka hjalpa homom...JAG KAN SJALV! NONOs vardagliga melodi. En mycket egen och envis kille som verkligen ska gora allt sjalv. Jag antar att det hor hans alder till med han ar ibland motvals heeeeel dan. Jag onskar mig battre talamod nar det galler detta ibland. Maste ju inse att han lar sig och utvecklas just nu och inte bara motsatter sig ALLT for att han tycker det ar kul. Men ibland far man bita sig i lappen alltsa! 

Har shoppat en ny hatt och en nice klanning. Hatten har jag tankt kopa ett tag men nar jag sag att syrran IDA kopt en san sa inspirerade hon mig att skaffa en jag med. Klanningen sprang jag pa nar jag strosade pa Ross och kopten den for typ 12 dollar. Harligt att bara dra pa sig den och anda se nagot uppkladd och frash ut. Det gillas skarpt av en busy 2 barnsmorsa som man ar. Annars kan jag saga att I.D bare minerals ar den snabbaste och frashaste genvagen till ett uppfrashande face. Har ni inte I.D sa skaffa. Har anvant det nu i manga ar och alskar det fortfarande lika mycket. Har nu aven provat ogonskuggan i denna serien och aven den ar superbra, haller verkligen hela dan och fargerna ar mega-snygga.  

Min lilla accessoar Delilah far hanga med och liksom bli pricken over i:et. Hon har fatt en del nya rosetter sa nu blir det en ny farg till alla sma sota outfits hon har. Vi ar riktiga flick-flickor hon och jag.

Om ni tycker den har rossetten ar stor ska ni bara se en del amerikanska flickors rosetter/ blommor :) Har ser Dilly nastan ut som en pinuppa fran 50-talet eller natt. Hon borjar ocksa tappa talamodet pa morsan som inte kan sluta foto hela tiden :)

Kolla in min snygging: Tjejer, se men inte rora! Hahhaha! Vilken karleksforklaring va, tattoon pa Bartans arm :)

Poolhang med la familia i sondags och vi hade det sa mysigt kan jag meddela. Noah ar som vanligt helt tokig i vattnet och aven Dilly fick doppa sig i det bla. Hon verkade gilla det. Klagade inte i alla fall. Jag gillade det valdigt mycket och var glad att ha Bart med mig denna gang. Kunde slappna av da jag saklart hade hjalp med barnen. Bra uppvarmning av vad som komma skall da vi snart far till Hawaii. Som jag langtar alltsa. Dilly har en fin liten baddrakt som jag kopte pa rean har borta for typ 50 lappen. Hon har for ovrigt borjat att snurra runt om jag lagger henne pa magen pa golvet. Hittade henne liggandes pa sidan sa nu hander det en del med tosabiten. Men ar man snart 3 manader sa ar man. Knas egentligen att hon hunnit bli sa stor lilla lilla Dilly. Nu kallar de, barnen och jag maste dra. Men ha en dejlig dag alla ni trogna.

Kommentarer
Postat av: susanne

Vilka fina bilder!

Du passar bra i din nya klänning och din fina hatt.

Det är väl härligt att kunna bada så mycket i poolen och att även Dilly i sin fina baddräkt har fått pröva på det är ju för gulligt.

Ha det gott!

Har du fått mailet av mig annar måste du kolla in det? viktigt

kram mamma och mormor

2011-07-13 @ 09:17:56
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0