Musik-lek for Nono


Barts pappas fru Beth ar larare och har nu nagra veckors prova pa, pa hennes skola. I torsdags var det musik-lek och vi akte dit jag och barnen och blev riktigt glatt mottagna. Noah hade sa roligt med instrumenten och den stora trumman ni ser i bild. Noah kom snabbt in i ganget och man kunde riktigt se hur han bara njot av och observerade sin omgivning. Noah ar en mycket utatriktad liten kille och det var inte riktigt likt honom att vara sa blyg. Men han varmde upp och hade som sagt riktigt skoj dar efter ett tag. 

Efterat hittade han nagra roliga leksaker och busade med Beths dotter medans lillan fick sig lite mat. Alla var mycket trevliga och glada att se just oss dar. Alla tyckte Noah och Dilly var det sotaste de satt. Stolt som en tupp blev jag :)

Vi passade pa att dra till IKEA som bara ligger ett stenkast fran skolan. Dar kakade vi lurre, jag tog larren och nono kottbullarna. Pa natt satt kanns det nastan som om jag ar hemma nar jag kommer hit. Far en liten klump i hjartat till och med. For visst ar det nagot sarskillt med det avlanga landet? Eller ar det kanske de underbara manniskorna i mitt liv som gor det? I vilket fall sa fattas ni mig, Sverige och alla ni som gor Sverige! Jag fick i alla fall en liten dos Sverige igar pa IKEA sa nu klarar jag mig nog till August nar vi far hem for Jenny och Davids brollop. Som vanligt hittar man alltid en del sma pryttslar att ta med hem nar man lamnar denna affar. Men allt ar i alla fall bra att ha. Det blev lite korgar, ramar, dusch-korgar mm. Nu ar det familjemys har hemma. Vi sitter och ser Cars-filmen 1 som Bart kopte till Noah idag. Ha en underbar mina vanner.

Kommentarer
Postat av: susanne

älskade underbara Nono och Delilah!

Ni är så söta och växer så det knakar.

Hoppas allt är bra med er i Az för här i Sverige mår vi bra

hoppas på lite bättre väder i Sverige bara

kramar till er alla

kramar mormor

2011-07-15 @ 21:17:34
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0