Grym


Den har grymt harliga laten gar pa repeat pa min playlist nu for tiden kan jag meddela. Sa jakla bra och jag blir pumpad till max. Kan inte fatta att jag inte hort denna lat innan. Sitter just nu och pumpar infor kvallens pass pa gymmet. Bart kommer hem vi 6 tiden och sen ar det han som tar ungarna sa att denna morsan med myror i brallan kan gora av med lite energi. Eller fylla pa med energi. Det beror pa hur man ser det. Fyller manga behov har borta hos mig. Kanske ar det bara tiden jag far for mig sjalv som gor att jag bara alskar det, gymmet alltsa. Nu ska jag lasa lite traningslara. Grymt viktigt att man tranar ratt sa att man inte drar pa sig tradiga skador.   

Kommentarer
Postat av: susanne

Härligt när man hittar pumplåter som man verkligen kan ge järnet till.

Kanske något för mammy Susanne med

kram

2011-07-06 @ 08:15:17
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0