Aterhamtning...


...har statt hogst pa var 2-do-lista idag! Delilah och jag vaknade for lite amning kl 07 efter att ha sovit som stockar hela natten. Bart, stackar, hade svart att komma upp nar klockan ringde. Lillan och jag lag och mornade oss en timme ungefar innan vi bada somnade om igen. Jag trode att Noah skulle komma och vacka oss snart men somnade in igen riktigt hart och gott. Kl 11:30 vackte han oss. Jag bara, HALLA! Gud sa skont det var att fa sova in lite, det tackar vi lille Nono for. Han maste varit riktigt trott efter en intensiv resa och tripp till Hawaii, jag vet att jag var. Dessutom ar det ju 3 timmars tidsskillnad ocksa vilket gor sitt till. Har bara tigait det lugnt idag, tvattat och vikit 3 maskiner tvatt. Hade ju en del tvatt efter var resa att ta igen. Annars har vi bara plockat lite, Noah har ritat och lillan har halkat med pa ett bananskal mellan sina naps. Det ar helt underbart att se deras realation vaxa sig starkare for varje dag. Lillan skrattar at Noah nar deras blickar mots ibland och mitt mamma hjarta smalter bort. Jag har lyssnat pa Hawaii-musik hela dan idag. Har sokt pa Youtube och latit DVD spela allt det bra. Har fatt mig en del tarar i ogonen och insett hur himmla bra vi hade det dar borta. Vill tebax och saknar redn vagorna, manniskorna och den underbara atmosfaren.
Har fiaxt i ordning, hangt upp och donat med mina fina inkop fran Hawaii. En liten skoldpadda har blivit vart nya saltkar och en skoldpadda pryder nu aven var ytterdorr, pa insidan sa att vi kan se den. Tyckte det passade bra da Aloha betyder bade hej och hejda. Sen jag sag den fina skoldpaddan i havet nar jag snorklade har jag fatt lite dille pa dessa havets vanligaste jattar. Har aven kopt en del fina kylskapsmagneter. Surfbradan jag kopte har jag inte hittat den perfekta platsen for annu men det kommer val. Delilah ar stark och duktig som ni ser pa denna bild och ar ute och promminixar lite. Det gar verkligen undan nu vad galler hennes utveckling nu. Jag langtar att fa visa upp mina fina till mina alskade hemma i Sverige. Som de kommer smalta alltsa! Jag kan knapt fatta att jag kommer befinna min hemma i Sverige om ca 2 veckor. Ser verkligen fram emot Jenny och Davids brollop. Att ett brollop kan knyta samma sa manga manniskor som deras, fran alla jordens horn, maste bero pa deras oandliga karlek och skona aura. Som jag alskar detta brudpar. Far tarar i ogonen bara jag tanker pa de. Vojne Vojne, hur kommer det bli pa brollopet? 
Nu ar det fredagskvall och min alskade man ar hemma efter en ganska lugn dag pa jobb. Som ni vet vid detta laget ar fredagskvallar en parla hemma hos familjen Mendonca, sa nu har jag verkligen inte tid att sitta har mer. Maste ta igen lite fredagsmys som jag gatt miste om. Hoppas jag kan fa pysslat lite imorgon med mitt pysslande, kanner kreativiteten inom mig gloder mer an vanligt. Hoppas du njuter vart du an befinner dig och myser lika mycket som vi gor nu. Jag alskar er mina fina och sarkillt era fina uppmuntrande kommentarer. Onskar att jag kunde fa lara kanna er mer och ber om fler kommentarer sa att det blir mojligt att se vem ni ar. Hur ser eran helg ut?   

Bjuder pa en harlig bild pa mina grabbs. Noah forsoker nog grava ner Bart tror jag! Det ar nagot sarkillt i bandet mellan far och son. Kan man var mer relaxad Bart?

Kommentarer
Postat av: susanne

Fattar inte att tiden gått så fort och att Dilly har blivit så stor.

Underbart med syskonkärlek mellan Dilly och Nono och att du ser det så tydligt.

Fina saker ni köpt med er hem

Ha det så bra hemma och snart ses vi ju kära och finaste dotter Josse.

kramar momo och mamma

2011-07-30 @ 13:43:32
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0