Aloha spirit

Det blir inte Hawaii...
pa lordag, utan imorgon fredag istallet. Flighten ser battre ut da. Bart och jag satt hela kvallen igar och bara palnnerade allt kul vi ska gora. Varan grannes mamma bor just pa Maui och ska varan personliga guide. Vi ska bla. till en riktig hawaiian Luao med god mat och en massa lokalbor. Sen ska vi se nagot fint vattenfall och snorkla en massa ocksa sa klart. Bart hittade sitt gamla snorkling-set igar och eftersom vi bada bara alskade att snorkla fran tiden da vi traffades pa Hawaii 2003, kommer det bli en hel del av just detta. Vi far "take turns" da nan maste ligga kvar med kiddzen pa stranden. Men Noah ska fa cyklop han med och jag tror han kommer digga't. Jag fick ett par grat-attaker igar kvall nar vi spelade hawaiiansk musik pa you tube och snackade en massa gamla minnen. Fatta att vi nu antligen ska tillbaka till platsen dar varan karlek borjade. Eftersom jag hade min livs tid pa Hawaii och for att jag blev just upp over oronen foralskad i min underbara man, kanske ni kan forsta att dessa oar har en alldeles sarskilld plats i mitt hjarta. Nu ska jag tomma mitt minneskort till kameran och ladda alla tankbara batteri. Sen blir det inhandling av nan skon stranklanning och packning for resten av dagen. Eller forst blir det Kid's club i vanlig ordning.Jag ska njuta, det lovar jag er. Kommer forsoka blogga lite, eller kanske bara bilder, for man vill ju inte ga miste om nagot av det underbara vi kommer att uppleva dessa 5 natter. Mahalo ooch Aloha mina fina skatter. XOXO Jossan

Kommentarer
Postat av: susanne

njut av er vistelse där borta och upplev gamla minnen i både själ och hjärta

hälsa alla och ta väl hand om er alla

kramar momo

2011-07-22 @ 09:11:08
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0