En harlig start pa 2011


Har studsar en skitfrash Josse fram forsta dagenen pa ett helt underbart nytt och harligt 2011. Jag har precis pressat pa gymmet varav min nagot svettiga look. Men what the heck, det bjuder jag pa. Kolla in min fina kepa, en lycko-hatt som jag haft nagra ar nu. Min gymmet keps som luktar svett och ser allmant nerdankad ut. Men man kan ju inte byta ut den till en ny och frash da denna mossa ger mig tur helt enkelt.  Idag gar vi in i vecka 24 och jag mar battre an nagonsin (forutom en nagot envis forkylning). Jag kan knappt fortfarande forsta att detta aret kommer jag bli en 2 barnsmor, med allt vad det innebar. Tills dess far vi se till att trana till mitt livs andra Maraton som kommer ga av stapeln i borjan pa Maj, om nu inte moder natur vill spela mig ett spratt dvs. Men vad som an sker ar lillan i magen valkommen precis nar hon behagar. 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fina Josse du är för underbar

toppentjej som är gravid och ändå tränar så himla mycket.

Mor vill ha din inspiration och jag känner den via din blogg vill jag lova

kramar mammma

2011-01-02 @ 22:56:53
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0