Ar sjukt sugen pa...


... pa farska frallor med en buffe av olika goda palagg, juice och kaffe. Detta ska givetgiv avnjutas tillsammans med de basta av familjemedlemmar hemma i mellanmjolkens land. Gud sa underbart det hade varit alltsa. Jag har lyckats hitta lite torrjast har borta i landet som endast har fake brod, och kopt lite fullkornsmjol sa om jag hinner idag ska jag nog trolla ihop en sats frallor a la Josse. Idag blir det en runda till gymmet, kanner att jag maste svettas ur lite och kanna lite blodsmak i munnen (hehe, sa mycket tar jag inte i sa ni kan vara lugna). Sen blire en tur till DR Guzman som ska kolla laget med bus-loppan i mammas mage. Cindy ska passa bus-Noah och det uppskattas ju sa klart. Sen i eftermiddag MASTE jag lagga pa ett kol med mitt pluggande. Ska ju skriva ssk-provet igen innan jag kommer hem i Mars sa tiden ar kanpp. Dessutom kostar det ca 2000 kr att skriva sa det maste liksom sitta denna gangen. Ikvall blire grillad ruggbiff och coleslaw ala LCHF, men bara for att det ar sa jakla gott. Jaja, nu maste vi pa med gymmkladerna sa att vi hinner med lilla listan som ska fixas for idag. Langtar som en tok tills jag och Noah kommer till Sverige igen. Ska bli underbart att fa dela med mig av min underbara unge lite, som for ovrigt har kommit in i en himmla trotsig alder. Jaja, det ar bara att spotta i navarna och ta det ocksa. Han provar sina vinga nu helt enkelt. Alskar er mina fina turturduvar dar ute.

Kommentarer
Postat av: susanne

Supergott med färska frallor så smöret rinner ner i brödet. Fett och gott och supernyttigt.

Hoppas du hinner med att baka och bara njuta

kramar Mamma i mellanmjölkens land

2011-01-26 @ 18:59:26
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0