Wiggle worms


Haromdan traffade vi Cindy med Caden och Janeille med Jeremiah, Kaylee och Grant for lite skoj pa bibblan som ligger ca 10 minuter fran vart hus. De har lite aktiviteter dar for barnen med dans, lek, lasning, bubbelblasning och en massa annat skoj som barnen bara alskar. Det var fullsatt med barn och foraldrar. Noah var helt i extas sa roligt han hade. Sarskillt med sina kusiner. Han sprang over till de och forsokte fa de att vara lika tokiga som honom sjalv. Underbara unge, sa full av liv och lycka han ar. Det ar verkligen an frojd for en moders hjarta att ha en sa glad unge som Noah. Han marks om man sa sager. Spexar och tokar mest hela tiden.

Barnen star i ko for att fa en stampel med dagens bokstav, F. Barnen sprang och flockades som tokar kring stackar froken. Noah blev sa glad over stampeln han fick och kom glatt och visade upp den for sin mamma. Kaylee posar har hellre framfor kameran hon. Bart syster Janeille ar duktig hon, som tar sa bra hand om sina 3 barn helt sjalv nu i 1,5 manaders tid innan de flyttar till Alabama dar pappa Matthias numera jobbar.

Har avslutas det hela med sapbubblor i massor. Det var mycket roligt och nagot vi verkligen kommer gora igen. Noah ar sa social han att det bara gor honom gott att fa busa med andra barn.

Janeille och jag fortsatte till en park vi har har i varat grannskap. Dar matades det ankor och stora fiskar och solen varmer sa skont numera. Fick en bonnabranna efter min troja till och med. Noah leker sa bra med sina kusiner att det finns inte. Han haller sig nara de hela tiden. Tank vilken tur att ha sa manga kusiner som Noah har. Med lillan i magen ar det 10 st pa denna sidan familjen. Nu borjar vi langta som galningar efter var fina lilla kusin Milo hemma i Sverige. Det ska bli sa skoj att se grabbarna busa och leka som de gjorde "back in the good old days". Nu ar det ca 12 dagar kvar tills vi kommer. Hall i hatten, for har kommer vi!

Jag undrar en sak: Lillan kan ju inte gora annat an svalja fostervatten och trana pa att andas da hon hickar hela dagarna. Underbara lilla flickebarn, sa glad jag blir nar jag tanker pa dig och kanner sitt lilla liv i mig. Nu har jag dock borjat fa halsbranna om kvallarna. Hade ju aldrig det problemet med Noah! Men egentligen ar det inget problem, bara en observation! Till helgen flyttar Barts mamma Jolene hit. Bra tycker jag som behover lite barnpassning nu infor mitt prov som snart ska skrivas. Ha det gott folket sa ska jag nu oacka ihop mig, magen och busungen och dra till gymmet.  

Kommentarer
Postat av: susanne

Goa Josse!

Gärligt det låter.

Vi väntar ivrigt!

krama Noah från mormor och lilla tjejen i magen vi vätar ivrigt

2011-02-18 @ 17:46:36
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0