Borjar packa och fixa lite smatt...


Har star den nu, den fina nya resvaskan som snart ska packas till bredden med allt man kan tankas behova. Tror minsann jag ska borja packa ner lite smatt redan nu sa att jag inte behover stressa i slutettampen. Har aven inhandlat lite smatt till lillan nu i veckan, lite klader  i de sma storlekarna som passar till BB tankte jag. Bodysarna ar sa sota, lite tuffa och valdigt tjejiga. Jag ar ju sjalv ganska tjejig av mig och tanker att lillan ska bli en riktig flick flicka med toffsar och klanningar. Nu kommer vi snart vill jag lova, ca 9 dagar kvar och resfebern borjar komma lite tror jag. Noah ar ju fortfa, sa det galler ju att borja itid. Noah ar fortfarande ganska vild, sprallig och full med myror i brallan, men har nu mer och mer borjat forsta nar man ska lyssna pa det mamma och pappa sager. Det kommer ga bra det har, vi har ju flugit manga ganger han och jag sa vi kommer fixa det igen. Det mest jobbiga med hela resan ar egentligen tagresan over bron och upp till mamma i Smorhalan, drygare resa kan man ju leta efter. 
Jolene bor i alla fall har hos oss for nagra manader nu och hon ar snall och passar Noah nar jag behover. For ovrigt ar jag lite smatt forkyld idag tyvarr, med snor, halsont och huvudvark. Men har finns det ingen tid for vila inte, MASTA PLUGGA! Far lite smatt panik pa allt som jag forvantas kunna. Kanner mig som en maskin ibland som bara ska mata in allt man kan i det lilla gravida hjarnkontoret. Inte det lattaste! For ovrigt lyckades Noah knacka mitt bankkort da jag lat honom leka med min planbok tidigare idag. Hmmm....hur ska jag nu kunna fa allt shoppande klart infor resan. Antar att internet far duga! Ha en go dag alllesammans sa hores vi snart. Love ya'll

Kommentarer
Postat av: susanne

Ja du har väl bråda tider nu Jossan.

Vina bodysar du har till lillan.

Hoppas allt hinner bli färdigt och att du klarar tentan så du blir syrra i USA också.

Välkomna hit

Kramar mormor

2011-02-22 @ 19:45:12
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: susanne

Ja du har väl bråda tider nu Jossan.

Vina bodysar du har till lillan.

Hoppas allt hinner bli färdigt och att du klarar tentan så du blir syrra i USA också.

Välkomna hit

Kramar mormor

2011-02-22 @ 19:45:15
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Åh, förstår din pluggångest mer än väl! Du är inte ensam min vän! Själv hade jag ett riktigt utbrott på "skiten" ikväll med tårar i floder och "nu slutar jag"...men man kan ju det man kan, resten får man ta sedan. Att du kämpar med detta och är höggravid PLUS jagar busig Noah gör mig mer än imponerad!!! Jättefina flickkläder..:)...och på tal om flickor så födde min Camilla (som hade BF 4 mars) en liten tösabit idag! Hurra! Ses snart!!! KRAM!

2011-02-22 @ 22:24:46
Postat av: Romina

Snart kommer du Josse:) Kommer bli super skoj när du och Noah är här<3 Massa kramar!

2011-02-23 @ 10:33:05
URL: http://romina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0