Rund o gla


Har har ni dagens mamma med dagens belly. Storebrorsan vill sa klart ocksa vara med pa ett horn. Ja som ni ser ar det mest mysbyxor for hela slanten. Vem pallar trycka ner sin runda goa kropp i natt annat? Inte jag i alla fall. Som sagt befinner vi oss nu i vecka 29 och tiden bara flyger fram. Min ernergi ar tillbaka lite igen sa idag blir det en svang om gymmet. Annars har nedrakningen till var Sverige-visit borjat pa allvar, ca 3 veckor kvar nu ju! Vi kommer ju stanna i ca 3 manader denna gang sa som vi ska njuta av varje dag vi far tillsammans med alla underbaringar. Jag jublar innombords av gladje nar jag tanker pa alla goa stunder vi har framfor oss. Igar kopte vi en ny megastor Samsonite resvaska, eftersom vi nu har ytterligare en manniska att packa till. Namligen lillan i magen :) Alltsa, snart ar hon har. Var alldeles egna lilla lillan. Snacka om att vi valkomnar detta livet med oppna armar. Hon bara fa gotta till sig i ytterligare nagra veckor, men sen ar hon mer an valkommen lilla bus-loppan.
    
Har har vi ett axplock pa allt roligt och mysigt familjen Mendonca sysslat med under denna helgen. Det gar sa fort bara och snart sa borjar en ny arbetsvecka igen. Det galler att tra de underbara stunderna vi har tillsammans pa livets halsband. Ett annat bra satt att njuta av det vardagliga ar att skriva dagbok, eller som i mitt fall i alla fall veckobok. Det ar ju det varddagliga man vill minnas men som tyvarr latt glomms bort. De stora ogonblicken kommer man ju liksom ihag automatiskt. Mitt mal ar att filma och fota det som inte alltid verkar sa stort och haftigt men som nar man tittar tillbaka pa det gor livet vart att leva. Annars har vi haft hela Barts familj (15 pers inklusive typ 8 vilda ungar) pa besok i vart lilla hus. Men finns det hjarterum finns det ju som sagt stjarterum. Vi har i alla fall kollat amerikansk fotboll (las: mannen har tittat fotboll medans kvinnor och barn mest tjattrat och busat). Det var superbowl vilket innebar den stora finalen pa forbollssasongen har borta och varldens jippo med andra ord. Vi tryckte mest i oss en massa snacks och cookies, vilket man enligt tradition ska gora pa denna dag. Trevligt hade vi i alla fall. Jag alskar liv och rorelse i mitt hem, dessto mer desto battre. En lika underbar dag som Noah och jag ska ha onskar jag var och en av er. Pussar fran en rund och gla en.  


Kommentarer
Postat av: susanne

Vad skönt att tösen växer. De är så fin och har verkligen en söt och fin mage.

Ja snart är ni här igen och vi ser fram emot det lika mycket som ni.

Snart får vi möjlighet att lära känna Noah mer och så lilla flickebarnet med.

Kramar och hälsa alla

från mamma

2011-02-07 @ 21:35:22
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

finfint som vanligt fina syster:)tänk att ni kommer snart, shit så snabbttiden går alltså, ska bli så skoj o alla vi längtar en massa:) hörs snart..puss carran

2011-02-08 @ 10:43:21
Postat av: Jossan

Tack mina finaste! Vi lantar efter er sa mycket! Kramar till er

2011-02-08 @ 16:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0