The bonds we have are everlasting

Vilken rikedom att fa ge sina barn syskon. En van, en like, en som delar historia och framtid. Jag sjalv har manga syskon och kan bara med ett otroligt varmt hjarta kanna en sadan gladje att just var och en av dem finns i mitt liv. Mina fina barn hittar varandra mer och mer och varje gang jag ser detta inser jag hur jakligt lyckligt lottad jag ar. Att fa vara med och skapa deras barndom tillsammans, minnen och framtid pa en och samma gang. Man kan smalta en aning nar man tanker pa det.

Your life holds for you endless possibilities. Keep sight always of what is important...True happiness and purpose in life will be found in relationships. (Budskapet hittat pa min kaffekopp jag dagligen dricker mitt kaffe ur). Underbara harliga paminelse om vad som egentligen ar viktigt har i livet. Varandra!
Mina vanner, idag ar det sondag och jag ville bara kika med lite visdom. Min underbara man ar hemma hela veckan med sin familj och jag kan inte vara annat an otoligt glad for detta. Sedan far vi ju till Sverige snart sa det ska packas och borjas forberedas lite. Jag och Bart ska spela Squash pa gymmet och bara mysa och umgas pa hemmaplan. Sa skont att inte fara rundor overallt utan bara njuta av varandra. Barts pappa och hans fru kommer hit i eftermiddag och barnen ska fa en massa julklappar. Blir ju inte att vi firar jul med de i ar sa de ville ju sa klart ge det till de nu idag. Ska bli skoj att se Noah oppna sina klappar nu nar han ar sa stor och forstar sa mycket nu for tiden. Ha det gott mina vanner sa ska jag ga och pussa pa min man lite 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0