Sa mycket battre


Ar vi nu antligen! Huvaligen for sina alskade nar de ar daliga. Fick traffa Dr over helgen for att rumpan var helt skinnfaldd. Fick supersalva utskriven, kombinerad kortison och svampmedicin. Antligen borjar det bli battre. Har gjort ont imig att se min lilla tos ha sa pass ont och vara sa obekvam. Feber och tandspricknig NR 7, jag allt pa en och samma gang. Om jag kunde skulle jag haft ont i hennes stalle. Maste bara saga att jag ar lite lack pa Lillans lakare. PC ar inte svaret pa allt. Man maste som manniska ifragasatta saker och ting och inte kopa allt. 5de sjukan (ganska vanligt barn virus) tror jag att det ar lilla har med tanke pa de typiska knallroda utslagen pa kinderna. Naja, nu ar hon i alla fall sa mycket battre och det ar ju huvudsaken. Kolla in mina alsklingar har igarkvall, en sa underbar syn. Julgranen glittrar fint i bakgrunden. Bart och jag ar som zombier har hemma, orkar inte mycket om kvallarna. Har varit en liten pars att ha en sjuk flicka som vaknat och varit otrostlig emellanat. Men glad ar jag over att ha en san underbart alskad man som jag har i Bart. Han tar verkligen halva bordan, trots att han ska upp i ottan och knega, sa finns han alltid dar for mig och mina barn. Battre man far man leta efter. Vi ar verkligen ett bra team, jag och min man. Allt flyter pa, vi bara gor och kompleterar varandra.
Noah ar superduktig med att ga pa pottan och kom precis och jublade over en stor bajskorv i pottan. Han sprang tillbaka till badrumet och vantade pa att jag skulle torka honom. Sen kom han pa att han behovde kissa ocksa och hoppade upp pa toan. Sa duktig. Sjalvklart fick han beloning i form av nagot gott. Det funkar hemma hos oss i alla fall. Igar fick jag sytt en halv kjol ocksa men nar jag holl pa med blixlaset trottnade jag och joinade min man framfor dumburken i stallet. Att sy for mig ar verkligen balsam for min sjal. Hoppas att jag kan fa sy och vara kreativ inom mitt yrke i framtiden, ska bara komma pa hur detta ska kunna ske. Ha det gott sa hors vi snart.

Kommentarer
Postat av: Susanne

En sådan underbar syn att Delilah är bättre och vilke härligt team

Skönt att ha något att sätta "händerna i" som du har i att sy.

Hälsa alla underbara barm och din fine man.

varma kramar mamma in Sweden.



2011-12-06 @ 18:46:26
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Oh vad bra att lillan nu e bättre Josse, har allt tänkt på er en massa. Hoppas att ni alla mår bra, kramar till er alla:)<33

2011-12-06 @ 18:55:03
Postat av: Ida

awww, vad bra att hon mår bättre nu :):) söt bild på alla tre!!! <3<3

2011-12-06 @ 21:53:07
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0