PJs



Nya pyjamaser fick barnen av tomten har om dan. Tomten hade smygit in och lagt de pa sangarna nar vi var ute ur huset. Noah hoppade in i sin direkt och sen berattade Bart for honom att tomten skulle komma under natten och lagga fler julklappar under granen. Noah ville krypa till kojs direkt och kunde inte vanta en minut till innan han skulle fa sina kara klappar. Han har pratat om robot och batmancar en hel manad nu och gatt fram till var dekorationstomte och fragat om just dessa leksaker. Noah fick ju sa klart stanna uppe lite till men gud sa gulligt att han ville ga och lagga sig redan da! Bart har ju varit ledig hela veckan och vi har bara tagit det chill kan jag meddela. Har ju redan firat jul da vi inte ar tillsammans pa julafton. Barnen njot av sina klappar och det var underbart kul att se Noahs gladje i ar da han verkligen var med pa noterna. Bart och jag hamtade god mat fran vart favvohak och det blev revbenssjall och hummer for att fira extra gott ihop. Jag ar sa glad for min man och sager det ofta ofta till honom. Jag har verkligen njutit av att ha honom hemma hela vecka. Vi var som sma barn, helt lyriska och tramsiga, da vi satt och slog in barnens klappar ihop. Vi pratade om hur det kandes som om vi var barn alldeles nyss och att det ar ganska knasigt att vi nu slar in klappar som vara egna foraldrar gjorde i smyg. I juklapp av sin fru fick han Gucci's Guilty eau de toilette (kan meddela att jag blir alldeles knasvag av den parfymen) samt ett presentkort pa en helkroppsmassage...bara det basta for min alskade man!Jag fick ett par apsnygga traningsbrallor samt lite cash att shoppa ENBART nya klader for. Ser for ovrigt bra ut med flygen till London for ikvall sa formodligen kommer vi gora entre i Kopehamn pa lordag. Hoppas nu att samtliga familjemedelammar moter upp med flaggor och jubel. Jag har laddat Noahs lilla TV och hoppas pa en smooth flight. Nattflyg is da shit da jag hoppas pa att barnen kommer sova hela turen. Ha det gott my friends. Forsta att jag ar glad att fa fira jul tillsammans med de mina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0