Gungeligung

Efter en mycket seg dag igar tog vi oss sa smaningom ut. Det har da antligen blivit lite kallt har borta sa det var att pylsa pa oss ordetligt. Eftersom vi bor i en delstat som annars alltid ar skollandes varm sa blir folk lite smatt galna nar det helt plotligt blir kallt. Men jag tycker da bara att det an ganska skon break fran hettan. Vi hittade en ny lekplats en bit fran varat hus och Noah gick bananas. Han klattrar upp pa klattervaggen (1,5 m hog) som en apa och aker framlanges fran de hogsta rutchkanorna. Radsla vad ar det? Men da helt plotsligt i allt det roliga glommer man bort att man inte har bloja pa sig och en bajkorv hamnade darfor i kalsongerna. Men som tur ar hade jag sa klart ombyte till var lille pottranande pojke.
Lillan fick prova gungorna for forsta gangen och som hon gillade det. Men efter lite gungande blev hon lite aksjuk tror jag sa det blev att ta det lite lugnt. Da gillade hon det igen :)
Noah skulle sa klart ocksa gunga. Efter en timme var vi alldeles for kalla sa vi for hemmat igen. Noah tog en tupplur medans jag tog en stor harlig kopp kaffe under filten framfor Judge Judy. Lillan gick pa upptacksfard i huset och var pa ett stralande humor. Dagen idag blir en lugn dag, vill inte stressa ivag med lillan pa gymmet nar hon nu precis borjar bli frisk igen. Bart ska vara ledig, LEDIG, hela nasta vecka och jag langtar sa efter att fa umgas mer an en supersnabb helg med min alskade man. Njut dagen mina vanner

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt med en frisk Delilah!

Att guna är hur härligt som helst och o så stor hon blivit den lilla damen.

Noah vet vi ju gillar att gunga och hålla igång.

Njut av den lediga veckan med Bartan

skriver en jätteglad mormor som nu vet att Dilly är frisk och kry

2011-12-07 @ 21:21:59
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0