Feber


Den har lilla bonan blir bara sjukare och sjukare. Om 45 minuter har jag bokat tid till var Doktor som far kolla laget med min stackars lilla tjej. Var lite smafebrig har hela dan igar och jag duttade alvedon titt som tatt. Har haft lite diarree sedan nagra dagar sa blojeksekmet blev sa illandes rott igar. Inatt vakande hon vid 03:30 och var sa skollandes het med ett litet hjarta som nastan hoppade ur brostkorgen. 41 grader visade tempen och jag var sa nara att aka in med henne. Men Bart och jag beslutade att vi skulle forsoka svalka av henne och se vart an det bar han. Hon var faktiskt piggare an man kan tro med en sa hog feber och bara 15 minuter senare satt hon och babblade med bada sina smatt nervosa foraldrar. Dada och mama samtidigt som det nu skulle borja klattras och ha sig. Almantillstandet fick styra helt enkelt. Men nu imorse sa kom febern igen och lika skyhogt som i natt. Fick i henne lite valling och hon sover nu min lilla skatt. Fy pi och bla nar di sma blir sa daliga. Orolig blir man ju, for jag ar ju trots allt bara en mamma i detta laget. Hall nu tummarna att Delilah blir sig sjalv igen for sa har vill vi inte se henne mer. 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas vid Gud att lillans feber ger med sig.

Inte lätt att vara så långt borta och inte kunna trösta fysiskt.

Tänker så mycket på och sänder läkande energier via detta till er.

Älskar er så mycket

kram mamma

2011-12-02 @ 19:27:05
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: moncan

krya pa dej lilla delilah :-)

2011-12-02 @ 19:47:25
Postat av: Jenny

Gumman, tänker på dig o skickar kärlek. Bli frisk nu mosters lilla tösabit!

2011-12-02 @ 20:16:08
Postat av: Carran

Kramar till er från mig<3

2011-12-02 @ 22:28:23
Postat av: Tessan

Fy inte kul alls hoppas också hon blir frisk<3 tänker på er ska ni veta;D många kramar!

2011-12-02 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0