Familjen ar dar hjartat ar


Mina underbaringar! Vill bjuda pa ett klipp fran gardagen! Men sa har ser det ut som oftast hemma hos oss. Pa golvet brottas det, kittlas det, busas det, pussas och kramas det. Nu ska lillan var med pa noterna hon ocksa precis som brorsan sin. Jag brukar ocksa vara med, men just har sitter jag bara och kollar in resten av mina familjemedlemmar. Mitt hjarta ar dar min familj ar, sa ar det bara! Snart kommer vi hem till lilla Svedala igen och jag kan verkligen inte vanta en minut till pa att fa dela med mig av mina godingar till mina underbara familjemedlemmar dar hemma. Jag kanner att jag behover fylla pa med era energier. Jag sakanar er och gar bananas om jag inte far traffa er ASAP. Kommer ju flyga stand-by (I know I'm crazy but what do you do nar det kostrar en brakdel jamfort med ordinarie priser?) sa i nasta vecka vet jag mer om rutten och mina lay-overs. Kanske att Bart foljer med pa halva resan for att underlatta for mig och att vi tar nagra dagar i nagon av staderna pa ost kusten. Idag har jag blivit bjuden pa kaffe hemma hos min underbara granne som for ovrigt ar fran Canada. Harlig tjej! Mycket trevligt hade vi det och jag njuter varje gang jag far umgas med vuxna manniskor och inte bara snacka blojor och barnmat :) Kan meddela att jag just i skivandes stund har en harlig koffeeinkick. Lillan somande har for en stund sedan och Noah ser pa Youtube klipp. Jag har precis fyllt pa med en god omelet pa 3 agg, vispgradde, 2 korvar och scharlotten lok. Behover jag saga att jag ar matt? Nu nar mitt hus ar fyllt med en harlig lugn stamning sa tror jag banne mig att jag ska satta mig bakom symaskinen. Maste ju gora klart min kjol. Har en del andra planer sa nu mina vanner sa ska jag ga och satta mig och vara lite kreativ. Ha det gott i julstokek 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken fin familj!

Ni är välkomna hela högen till mamma och sverige

kramar mamma och mormor

2011-12-08 @ 21:14:19
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

hihih, vilken söt video:) ska bli så kul när ni kommer hem sis, längtar:)

2011-12-09 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0