Trottare an trottast idag...


...vilket ar ganska ovanligt for mig. Jag har alltid hundra jarn i elden annars men har INTE alls kunnat sova de senaste natterna. Maste bero pa det alltsa for jag har verkligen ingen energi idag. Har en hel lista pa grejer som ska fixas men yrar bara omkring har hemma och gor allt halv dant. Plockar tvatt och kommer pa att jag maste ladda kaffabryggarn och innan jag laddat bryggarn sa kommer jag pa att gora natt annat. Sa allt har tagit dubbelt sa lang tid som vanligt idag. Trotta mig Josse! Har inte pallat mig ut ur huset pa hela dan, inte anns till gymmet som jag annars springer ivag till sa fort Bart visar sig i dorren. Jag vet inte vad det ar med mig idag. Barnen har skott sig som vanligt och faktiskt sovit lite middag samtidigt sa att denna trotta mamman fick 1 timmas egentid. Men da passade jag pa att ta min islatte i lugn o ro och bara sitta framfor dumburken/ datorn. Kolla in mina kiddz sa de busade i kvall med Bart. Lillan sitter pa Noahs rygg och forsoker nog ta tag i haret. Noah tycker bara att det ar kul och ropar efter mer nar hon slapper taget. Hehehe, roliga ungar! 

Snart tror jag nog att hon hittar sina fotter att leka med. Nara, nara ar hon i alla fall. Sot som socker ocksa - I know! Sa glad ar hon och alskar verkligen att leva. Hon skattar fran djupet av sitt hjarta och gor sin mamma superglad i alla fall. Hoppas pa mer energi imorgon efter en hel natts djup och otroligt god somn. Kan ju verkligen inte klaga pa att Delilah haller mig vaken om natterna, hon sover helt ostort bredvid oss. Samma med Noah som dock sover i sitt eget rum. Han vackte inte mig forrans 09:30 imorse men da hade jag och lillan varit vakna sedan 07:00 da lillan var redo for frulle. Mysigt att fa lite egen tid, bara lillan och jag. God natt mina fina nu ska jag ga o sussa kudden

Kommentarer
Postat av: susanne

Delilah är så lik sin mamma så det inte går att beskriva.

Rolgigt att få rå om er snart

kramar från momo och mamma

2011-08-03 @ 21:48:33
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0