Slut i rutan


Har plockat, packat och fixat hela dan med undantag fran ett besok pa BVC med Noah. Han fick vaccin idag och drog bort armen precis nar han blev stucken, skrek gjorde han och var riktigt forbannad pa skoterskan. Han gav henne the evil eye, och argare blev han da han blev stucken 2 ganger. Jaja, han glomde det ganska snabbt och fick ett kistermarke som plaster pa saren. Det ar ju en del att packa for oss alla 3, sarskillt nar man ska vara borta en hel manad. Men det trakiga ar att mitt smarta jag kom pa att jag skickat in lillans svenska pass med ansokan om det amerikanska sa nu kommer vi inte ivag imorgon trots allt. Men som Bart sager: Om det inte skulle stula sa ar det ju inte familjen Mendonca. Tur i alla fall att jag plannerat att komma ivag sa pass mycket tidigare an brollopet som ager rum den 20 de augusti. Det kan ju dyka upp bade det ena och det andra pa en sa lang flight och nar man flyger stand by med tva kids. Men passet ar i antagande da Bart ringde och kollade status. Det ar skickat och forhoppnningsvis kommer det imorgon. Routen denna gang blir troligtvis Atlanta och sen Kopenhamn sa Moncan, vi ses pa brollopet minsann! Sa alskade familj, vi kommer snart, det lovar jag er. En dag senare innebar ju att jag stannar en dag extra hos er. Laddar Noah nya portabla DVD att ha pa resan och har aven kopt en del nya filmer at min troll unge. Han alskar't och forhoppningsvis haller det honom pa sin plats. Min alskade lilla tos leker numera med fotterna och forsoker stoppa in de i munnen. Dregla har hon borjat gora en del och forsoker gnaga pa allt och alla. Kanske att det ar en tand pa g. Jag sjalv fick tander tidigt om jag minns ratt av vad min mamma berattat. Igar rullade hon kors over vardagsrums-golvet medans jag satt som ett fragetecken och tittade pa hennes konster. Underbara lilla tosabit. Tror alla dar hemma kommer bli riktigt chockade over att se en sa pass stark, stadig och uber-tidig tjej. Nar vi lamnde Sverige var hon ju bara 1 manad och liten som ett knyte. Det har ju hant en del med henne om man sager sa. Jag aterkommer med detaljer innan jag far sa att ni haller koll pa laget. Hall nu tummarna pa att passet kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: susanne

välkomna hem! Hoppas passet hinner komma!

Det skall bli roligt att se hur Dilly har växt och att hon numera är så duktig är ju så himla roligt.

Roligt att träffa nono med och höra hur han snackar



kramar momo

2011-08-10 @ 10:50:06
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0