Skållad råtta

For som e reason Noah knows exactlly where the mascara goes. I guess he must have just learned by looking at me doing it. It's funny the things they pick up without you knowing. I better start watching my language better now I guess :)

Jag vet inte varfor, man jag har haft fullt upp idag. Drog med kiddsen till gallerian for kids club. Dar skulle jag traffa min granne, men pa natt satt lyckades vi ga om varandra. Var tokigt mycket folk idag och Noah hade myror i brallan. Jag rakade klamma lillans fot nar jag forsokte knoka ur vagnen ur bilen och hon hangde i babybjornen. Starckar liten! Hon som aldrig ar ledsen annars, tyckte inte alls det var kul och var lite smakinkig efter detta. Musikstunden gick hyffsat och som vanligt var det jag som liksom fick muta Noah att sitta ner hos mamma och lyssna. Han gillar klistermarken sa han far nagra da och da som han klistrar fast lite overallt, det haller honom underhallen en stund i alla fall. Sen gick vi upp och kollade pa valparna i djuraffaren och det gillade Noah skrapt. Noah hoppade pa och av vagnen precis hela tiden och lillan ville varken sitta i babybjornen eller vagnen. Sa jag fick konka pa henne och se till att Noah inte rev ner allt i affaren. Svettigt varre kan jag meddela Blev av med Tarzan typ i 10 minuter dar ett tag och holl pa att fa ett litet servsammanbrott. Precis som jag ber en stilla bon sa hoppar han fram och ser inte alls bekymrad ut att ha varit borta. Efter lite shopping iform av skor, hoodie och nagra tishor (drar ju till kalla Sverige snart) sa blev det att snabbt som satan trycka ner en pizza slize i halsen, i med lite mat i Noah som kanppt aldrig ater och amma en vralhungrig tos pa det. In med kiddsen i en stekhet bil och hem. Sa klart att Noah somnade i bilen och att man inte fick den dar barnfria eftermiddagen som man alltid ser fram emot. Naja, lillan somnade efter lite tummy-time och Noah ser pa Cars sa lite egentid fick jag i alla fall. Phjuuu...visst vet man att man lever nar man har 2 sma att irra rundor med i alla fall.   

Mina fina, nya och urgulliga Roxyskor fick folja med hem idag. Det basta ar att de ar skosnors-losa och att de blev mina for ynka 29 dollar. Hasta la vista mina gullungar! 

Kommentarer
Postat av: susanne

Underbara Nois som vem var mascaran skall vara.

Vilken tur att Nono kom tillrätta. Långa minuter innan man hittar dem.

Fina skor du hittat med.

Snart ses vi ju och det skall bli så roligt.

kram mamma

2011-08-05 @ 22:39:30
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0