Packa o fixa nu


Sa har mysigt hade jag och Noah det i fredags ute i tradgarden i vantan pa Bart. Lillan sov gott inne i sin sang. Noah springer i sin spridare med pa tok for varmt vatten och jag sitter och schteker i eftermiddagssolen som fortfarande branner. Var hos frisoren med Noah innan pa morgonen sa nu ser han ut som folk igen. Sa stilig sa maste jag saga! Helgen har gatt alldeles for fort, som den alltid gor nufor tiden tycker jag. Bart och jag har akt och fixat sma saker och med tva sma barn tar det sin lilla tid. Ar det inte lillan som ska fyllas pa med mat, sa ar det Noah eller morsan och farsan. Mysfaktorn har sa klart varit hog da vi ska vara borta fran Bart i nagra veckor nu. Men vi ar vana nu! Jag har till och med lyxat till det med en harlig pedikyr nu i helgen, sa jakla skont och jag bara satt dar och mos med lite harlig skvallerblaska. Det kan verkligen inte bli battre.
Jag ar galet glad att fa mysa med min underbara familj nu igen. Vi har en del att ta igen kan jag meddela. Barts syster Amy fyllde i ar igar och vi hade lite kalas for henne. Knakfullt med ungar i Jolenes lilla lagenhet, men trevligt hade vi! Idag ar det mandags morgon och jag MASTE verkligen borja packa nu. Pa natt satt har jag inte fatt tummarna loss annu. Men forst vantar en stor harlig nybryggd kap koffe (som Carran och jag brukade saga :) Sen maste jag inhandla lite smatt, mest underhallning till Noah att ha pa resan. Min underbar lilla tos ligger fortfarande och sover sa far passa pa att fixa lite nu. Ma sa gott my sweeties XO Jossan

Kommentarer
Postat av: susanne

Det är väl bråda tider för familjen nu kan jag tänka.

Vad härligt med pedikyr och att nono fått håret klippt. Såg att han var långhårig.

Ta igen dig så gott det går och hoppas verkligen resan går bra.

Varma kramar mamma in Sweden

2011-08-08 @ 18:18:39
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Har försökt skypa dig men vi har visst ringt om varandra:) jag försöker ikväll igen, ska bli så kul att ses:) gott med en kap koffe förresten;)

2011-08-09 @ 16:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0