Nu far vi...


Ja, nu har lillans pass kommit och vi ar resklara. Borjar bli ganska ruttad som sagt sa an sa lange ar det lugnt. Vaskan full med godsaker, spel, kritor och filmer till Tarzan och aven lite ersattning om lillan skulle amma slut pa all min mjolk. Har endast en carry-on vaska med mig, vilket racker gott och val. Sen har jag baby-bjornen till lillan och dubbelvagnen som jag saklart gate-checkar. Det kommer ga bra det har, har ju gjort exakt samma resa x antal ganger, sa det har blir en baggis. Ar sa galet kar att fylla pa mitt familje-konto, saval van-konto som numera gapa tomt. Jag ar galet glad att ni alla ska fa ta del av det alla karaste jag har, mina galet tokiga och underbart fina ungar. Noah har ett speciellt satt att titta pa bompa pa mornarna, staendes pa huvudet med rumpan bar. Han langtar efter att fa sno momos hallon och smaka hennes mumsiga smoothies. 
Sen kommer ni ocksa fa ta del av det har, syskonkarlek nar den ar som bast. Det kommer formodligen fa era hajrtan att smalta lika mycket som vara!
 
Mina underbara ungar...i egen hog person. Ni kommer formodligen kanna av den lite kaotiska vardagen med 2 sma harliga barn i full utveckling. Ljudnivan kommer vara nagra decibeller hogre an vanligt men smilen och skratten ni kommer fa och ge kommer pa nagot magiskt satt att dubblas. Ja, ni kommer helt enkelt fa traffa hela tokigt livsglada, nastan hela, familjen Mendonca.
Delilah koncentrerar sig pa att greppa efter leksaker numera. Riktigt roligt att se sitt lilla knyte utvecklas till en riktig flicka. Ja, nu ar vi alltsa sakerligen pavag nu nar ni dar hemma i Schweeden laser detta. Vi anlander till Kopenhamns flygplats kl 09:25 fredags morgon och hoppas saklart att varat baggage har gjort det samma. Nu vantar en hel underbar manad pa hemma plan. Konstigt att behova stappla rundor i riktiga skor och inte flip flops langre. Undrar om jag komma frysa rumpan av mig, tror nasta det med tanke pa vaderleksrapporten jag fatt. Men vad gor det egentligen nar mitt hjarta kommer vara varmt och hela jag kommer vara lycklig att ater fa spendera tid med mina underbara hemma i Sverige. See ya soon biatches...adios amigos, hola amigos!

Kommentarer
Postat av: Ida

lycka till på planet... ska bli så kul att få träffas igen!! <3<3<3

2011-08-11 @ 11:38:52
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: susanne

Roligt att ses igen och ha en fin resa.

Vi längtar

kram mamma och momo

2011-08-11 @ 19:37:08
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0