Nono alskar att rita


Kolla bara in min Tarzan sa roligt han har med sina nya tushpennor. Som tur ar ar der barnvanliga pennor sa det ar bara att halla upp lite vatten i badkaret och lata honom bada lite sa forsvinner de. Han alskar att bada ocksa sa det passa oss utmarkt. Han sager: Mamma rita fot Nono, nono like rita, nono inte rita mage. Han ar en pratkvarn ska ni veta! Hela meningar kommer nu. Nu ikvall badade Bart med bada barnen och efter en stund ropar Noah: Mamma, Delilah all done! Hur gulligt ar inte det att hora, mitt mamma hjarta smalter som vanligt. Ar det inte Noah sa ar det ju Delilah som far sitt mamma att smalta. Plannerar att komma till Sverige nu pa torsdag, kanske nagon dag senare beroende pa hur flightsen ser ut. Har kopt allt som bruden Jenny har bett om sa nu ar det bara att packa ner kiddsen i resvaskan och dra till Europa. Kanske att det blir att vi stannar i London och hoppas pa att fa hanga hos Moncan om vi inte skulle komma med planet till Kopenhamn (om det ar ok tjejen?). Annars kommer jag skaffa en dvd-spelare till Noah som han kan ha under flygresan da han verkligen alskar sin Cars- film. Skaffa underhallning iform av kritor, block, roliga sma leksaker, snacks och annat som kan tankas halla en vild Tarzan i styr under en 15 timmars resa till Schweeden. Jag ar nog ganska tokig som flyger med tva sa sma barn sjalv, men man maste bara ta tjuren vid hornen och gora't, annars kommar jag ju aldrig kunna lamna detta land och hitta pa saker pa egen hand. Jag ar ganska chill och relaxad pa flesta plan sa jag ar garanterad att det kommer ga bra. Ses snart mina underbara. Jag langtar ska ni veta. Pussar och kramar fran en lite crazy Josse 

Kommentarer
Postat av: susanne

Skönt att ni kommer hem så vi får rå om er allihopa!

Det skall bli så mysigt och så har vi ju något roligt att se fram emot

kramar Mamma

2011-08-07 @ 16:20:41
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Margit

Omg vad glad jag blev när jag läste att ni kanske kommer på torsdag!!!;)

Alltså det ska bli så himla kul och träffa er !!!;)))<3<3<3

love you!!!<3

2011-08-07 @ 23:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0