Vad vore jag utan er


Min Sverige-visit flög förbi och nu sitter jag här hemma i USA igen med en stor klump i magen av saknad till min undebara familj. Vi må vara många, vi må vara lite tokiga men vad vore jag utan var och en av er? Jag fattar inte att jag kan göra detta egentligen, leva mitt liv utan er på andra sidan jordklotet. Ibalnd tror jag att jag är helt galen som gör detta frivilligt! Usch som tårarna forsar ner på mina kinder just nu. Jag saknar er så mycket och älskar er alla av hela mitt hjärta.

Här nedan följer ett litet litet axplock på allt vi gjort, den underbara tiden jag och Noah fått vara tillsamman med er alla. Som vi har skrattat, kramats, skojat, busat, gråtit. Ja, vi har nog gått igenom hela alfabetet med känslor. Glädje är nyckelordet. Jag känner mig så glad och lyckligt lottad att ha min stora familj. Noah har fått umgåts med er alla och ni ska veta att vi älskar er så mycket. Jag kommer hem snart igen, det vet ni va? Jag ska ju föra hemma så då får ni ladda upp för oss igen.

Mamma, Jenny, Milo, Carran, Noah, David och så kklart lilla Kenzo. Tack för att ni är ni, helt underbara!

Ida, mammsen och så klart underbara Largit. Som jag älskar er!

Carran, vad vore vi utan dig din glada lilla jänta?Du är jämt så sprudlandes glad!

Noah är en riktig vilde. Väldigt orädd. Som han har utvecklats under denna månad. Han bubblar nu mer och mer och faktiskt riktiga, begripliga ord. Nytillskottet är ordet: Sko! Som blir ko, men ack så söt han är. Jag tror han är så van att höra 2 språk att när det nu bara blev svenska en hel månad så plockade han verkligen upp ALLT! Så roligt det är att följa hans lilla utveckling.

Malakitis min rara böna. Tack för all hjälp med Noah. Han och jag är helt såld på dej. Love you

Noah är mormors hjärtegull. Så glada de var att ha Noah glädjespridaren under samma tak. Tack mamma/ mormor för att du finns.

Lasse och Mamma, med fina rosor. Tack snälla ni för att ni öppnade ert hem åt oss. Det finns mycket kärlek under ert tak. Det kan jag intyga!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack Noah och Josse för att vi fick den stora förmånen att ha er här och rå om er på alla sätt och vis

kram mamma

2010-10-08 @ 10:24:59
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: malla

jag älskar dig och noah med jätte mycket <3<3<3<3

Ni är så himla bäst ;)

2010-10-08 @ 16:26:01
Postat av: Ida

fäller en tår efter varje bild jag ser... tack för en rolig månad! :D <3

2010-10-08 @ 18:01:33
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Tillhör ju inte din familj...men är sååå glad att vi kunde ses några turbulenta och roliga stunder under din Sverigevistelse! Längtar tills du kommer hit igen, rund och go'..:)

Sköt om dig nu "over there"!

Love always!

2010-10-08 @ 22:26:28
Postat av: Helena Winther

Tillhör ju inte din familj...men är sååå glad att vi kunde ses några turbulenta och roliga stunder under din Sverigevistelse! Längtar tills du kommer hit igen, rund och go'..:)

Sköt om dig nu "over there"!

Love always!

2010-10-08 @ 22:27:09
Postat av: Helena Winther

Tillhör ju inte din familj...men är sååå glad att vi kunde ses några turbulenta och roliga stunder under din Sverigevistelse! Längtar tills du kommer hit igen, rund och go'..:)

Sköt om dig nu "over there"!

Love always!

2010-10-08 @ 22:31:33
Postat av: caroline

josse vilket fint inlägg du skrivit..e så glad att du kom hem en stund igen o att vi fick tid att umgås..puss o kjam från carranbarran

2010-10-09 @ 18:01:13
Postat av: Jenny

Oh gumman va fint att se lillbebben och alla fina bilder=) Älskar er så otroligt mycket. Längtar tills ni kommer hem igen...saknar Bart mé=)

Pusssssssar

2010-10-11 @ 10:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0