Nu är det bara att bita i det sura äpplet


Jag tror nog att Gud skapade dessa goda små kreationer åt den gravida kvinnan...i alla fall denna gravida kvinnan! Jag kan bara inte få nog, de är ju så läckra, sura, krispiga. Ja, FRÄSCHA helt enkelt.
Det här Godis-berget hade inte varit fel att digga in i! Jag har en såååån graving för godis nu alltså....Sveckat helt uderbart godis. Hhehehe....jag ska be syrran langa över ett kg eller två. Ska kolla med tupllen om det ok först så att det inte går till spillo. Jaja...jag får väl bara drömma vidare ;)

Kommentarer
Postat av: Helena Winther

Underbara Josefine, det är sååå roligt att läsa dina inlägg..:) Med tanke på dina cravings och så så tror jag att Noah får en lillasyster, men det är bara min egen lilla gissning så klart, vi inväntar det rätta svaret med spänning..:) Stor kraaam!!!

2010-10-22 @ 06:01:54
Postat av: Jossan

Ohhh så gooo du är Helena!Jag blir så glad av dina glada ord. Jag tror, eller hoppas såklart på en tös, men en påg går lika bra! Bara det blir en frisk liten sötnöt. Hur har du det vännen, går på sista månaden jobb snart va? Kram

2010-10-22 @ 18:31:52
Postat av: Jossan

Ohhh så gooo du är Helena!Jag blir så glad av dina glada ord. Jag tror, eller hoppas såklart på en tös, men en påg går lika bra! Bara det blir en frisk liten sötnöt. Hur har du det vännen, går på sista månaden jobb snart va? Kram

2010-10-22 @ 18:34:33
Postat av: Helena Winther

Ja, friskheten är ju det man hoppas på allra mest på hos sitt väntade barn så klart! Det är fint här hemma i Hyllingehålan, men heltidsjobbandet tar nästan kål på mig/oss. En dag ledigt/vecka är alldeles för lite... Jag ska jobba 85% natt de tre sista veckorna i november och det blir nog bättre, mer samma tider och mer rutiner för oss alla + att man slipper rond, vårdplanering, morgon- och kvällstvättar etc. Bara fördelar helt enkelt..:)...tror jag, vi får se... Sen kommer ju intagningsbesked nr.1 den 9 dec och det hade varit sååå skönt om man fick ett ja direkt! Sköt om dig nu och lycka till med arbetssökande och plugg! KRAM!

2010-10-23 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0