Kul med daddy


Som de har saknat varandra, far och son. Även man och fru såklart! Men det jobbigaste med att vara borta från Bart så länge är faktiskt att Noah inte får ha sin pappa som han så älskar. Men nu är det återförenade igen och de tar igen den gångna tiden kan jag lova. De busar, brottas, leker, snackar och har det allmänt trevligt tillsammans.

Noah står här med kånken på ryggen och väntar ivrigt på att pappa ska komma hem efter en lång dag på jobbet.

Noah står och funderar på att springa över gatan, som han vet att han inte får. Prövningarnas tid är här kan jag meddela och det blir en del time-outer för denna unge herren som gärna testar sina gränser.

Lekplatsen är rolig att hänga på nu för tiden när temperaturen är mer behaglig.
Här har vi en orädd liten kille som verkligen slänger sig utför rutchkanan
Häromdan hade de en fund-raiser på Bart's jobb US Airways. De samlades alla avdelningar på företaget på ett stort hangar där familjemedlemmar även var välkomna. Respektive avdelning skulle dra ett stort plan efter sig på den snabbaste tiden. Det var ett stort jippo med musk och en massa folk. Bart fick ta det lite lugnt med take på att hans nacke fortfarande gör ont så hans lag gjorde tyvärr inte så bra ifrån sig. Haha, alla behöver en jätte i sitt lag antar jag;) 

Efteråt följde vi med Bart och hans supertrevliga kollegor upp på kontoret för att titta hur det ser ut där. Mycket fräsht kontor måste jag säga. Vi passade på att ta en lunch ihop och det blev en härlig BBQ-lunch kan jag intyga. Jag tog en härlig klassisk sydstats-delikatess Pulled Pork och jag tror jag var i himmelen en liten stund.

Kolla in glasen de serverade oss läsk i, stora härliga syltburkar. Det är tydligen så man dricker borta i södern. Sweet!

Här är min Lurre. Den får tala för sig själv. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! Ser kanske inte så mycket ur för världen, men gotttttttttttttttttttt är det!

Måste bara få rekommendera en grej. Alla som känner mig vet att jag älskar att pyssla, sy och fixa. Men ibland är det skönt att bara skaffa något som ser hemmagjort ut utan allt jobb. Därför har jag på den senaste tiden fått upp ögonen för Vera Bredley som gör alla möjliga fina saker i bröstcancern namn. Jag köpte mig denna söta plånbok häromdan och tycker den är superduper gullig. Kolla in länken, finns så många fina saker som jag bara måste införskaffa mig.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tårar fyller mina ögon och jag gråter en skvätt när jag ser underbara Noah

Kram mormor

2010-10-11 @ 09:36:18
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: malla

Noah är så himla gullig jag saknar honom jätte mycket...

Jag sakanr dig också så sjukt mycket ...

Vad glad jag blir när ni har det bra.

Hälsa Bart;)



Älskar er <3;)

2010-10-12 @ 17:05:25
Postat av: carran

kramar från carran som tänker på er var dag:)

2010-10-12 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0