Morgonen är ny


Jag vill bara bjuda på dessa underbara stycken och hoppas att ni njuter lika mycket som jag av att morgonen är ny. Idag är det lördag morgon och jag myser med pojkarna i mitt liv. Islatten är upphälld och solens strålar värmer redan gott. Himmlen är blå och alla bekymmer är som bortblåsta. Kom ihåg att det är för oss, var och en av oss, som solen går upp och lyser på oss för kärlekens skull. Just nu lever jag här och nu och njuter för att livet är precis helt underbart. Jag trär livets små pärlor på ett snöre och sparar de närmast mitt hjärta Vad gör ni andra idag? Hoppas på mycket kärlek och mys för er del också! Nu kramar jag om er alla och ger er en sån där riktigt härlig och go kram med en himmla massa tryck i. Känner ni?
Texten säger ALLT! Njut nu min vän för det gör jag!

Kommentarer
Postat av: susanne

Tack för kramen med en massa tryck i. Njut min älskade dotter av livet för det är underbart.Dina underbara killar och en liten bebe i magen, kan det bli bättre

undra mamma

2010-11-06 @ 20:28:42
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: jossan

Tack min underbara Mamma! Du är så underbar rara du ;)

2010-11-06 @ 20:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0