Julmys pa hog niva


Kolla in min lilla Tom Sawyer, sotnoten min i hangslebyxor och linne och bara sa sot att man maste ata upp honom. Har passar vi pa att pussas och kramas lite, en av vara favoriter har hemma. Noah ar en riktig liten mysknopp som alskar att mysas och det uppskattar vi verkligen. Pa kvallarna sitter han i vara famnar med snutten, filten och en falska mjolk och bara njuter. En riktig liten pussgurka ar han allt.

En tripp till IKEA resulterade i en massa smaskiga aker. Kolla in allt detta gottiga och ni kanske kan forsta min gladje, sarskillt nar man ar langt fran trygga Sverige och dessutom gravid. Det smakar annu battre har borta kan jag meddela.

Har ska det oksa firas advent. Jag komponerade ihop denna lilla adventsljusstake fran IKEA med blockljus och sma nissar som sprider julmys i hemmet. Noah vill helst smyga upp pa bordet oh sno tomtarna han sa det galler att halla ett oga pa honom minsann.

Noah har fatt en choklad kaleder kan ni tro. Det ar nostalgi for mig sa jag tyckte att han skulle fa lite julgott han med. Har kollar han i in kalender och vill mer an garna oppna och smaka det gottiga.

En til bild pa mamma och mysknoppen. Visst ar det harligt nar det vankas jul? Men forst ar det Thanksgiving har borta och da ska det in i kalkon-koma vill jag lova. Bart ska bara jobba halva veckan och sen ar det mys med familjen vill jag lova. Njut av en fin dag mina kara lasare och njut av jul och mys i massor.

Kommentarer
Postat av: Susanne

vill du vara med om en liten julutmaning med snabba svar

kolla min blogg

kram mamma

2010-11-23 @ 09:48:36
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0