Halloween - barnens hogtid


Har ar den sota cheerleadern Hadley som ar den sotatse raraste tjejen jag vet. Hon ar jamnt sa glad och sa otroligt sot.

Noah fick till slut anvanda sin fina igerdrakt. I hela dagarna 3 faktiskt da vi hade en del galaj att ga pa. Han var sa glad och skuttade glatt omkring i sin kostym. Han fick en del godis ocksa och det kan bade jag och Bart nu glatt snaska i oss.

Jeremiah ar en Ninja turtle och visar glatt upp sitt skal.

Till hoger har vi Ashlyn som ar en cool punk-rocker och bredvid henne har vi Kaylee som ar en fe. Finfina tjejer som ar valdigt glada i att fa fira Halloween.

Baby Cannon-ball har hunnt bli 4,5 manader och har ocksa fatt kla ut sig. Spider-man blev det for hans del. Snacka om att man blir talig nar man ar femte barnet i familjen. Jag har ALDRIG hort denna pojken grata en enda gang och han sitter glatt och tittar pa de stora barnen nar de leker.

Alla ar hungriga och vantar otaligt pa at fa kommaat ngot gott att ata.

Amy och Andy ar utkladda till grottfolk och har drar Andy Amy i haret.

Arets pump-karvning resulterade i dessa 2 krationer. Den oversta ar min och ar en klassisk Jack-o-lantern. Den andra coola dodskallen har Bartan gjort, riktigt cool tycker jag.
Happy Halloween allesammans.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Happy Halloween och vilka fina pumpr, lav ya

2010-11-06 @ 12:45:11
Postat av: Jossan

Tack min goa syster! Happy Halloween till dej med. Har ni fixat pumpor i år?

2010-11-06 @ 17:04:07
Postat av: Ida

Tack så mycket för kommentaren, den värmde!

Riktigt cool pumpa på den sista bilden! Det kallar jag kreativitet!

Kram Ida

2010-11-07 @ 17:47:36
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0