Kuliga tider over here


Här är jag med min underbart söta och charmiga son. Han äter makaroner och jag bara posar ;) Hehe! Kolla så långt hår han har fått mitt trollunge. Det börjar bli riktigt blont också!

Häromdan så tog jag mod till mig och packade in mig och Noah i bilen och körde ut på upptäcktsfärd. Jag hade fått instruktioner av Bart hur man kommer till mallet. Jag behövde nya träningskläder då jag har mina andra kvar hemma i den 2:a resväskan som inte kom med. Så synd om mig va, jag MÅSTE shoppa ;) Jag åkte till ett mall som är helt utomhus. Megacoolt och skönt att strosa omkring under bar himmel. Första anhalten blev Dick's Sporting goods där jag fick springa mellan hyllorna eftersom min klåfingriga son ville dra ner vartenda klädesplagg eller åla sig ur eller upp i vagnen. Jag tog med honom in i provhytten och lät honom springa lös. Han var på väg ut under dörren ett par gånger men som tur var hann jag fånga han i fötterna innan han flydde, villket var tur eftersom där stod jag i bara mässingen ;) Jaja, det blev lite inköp och vidare till nästa stopp. Nu var det Tarzans tur att få apa av sig lite på mallets lekplats. Så här såg det ut då. Jag träffade ett par andra mammor och pappor som också var där med sina små apor. Roligt med allt vuxet sällskap man kan få nu förtiden. Efter 45 minuter eller så fick det vara nog för då var det dax för en liten tuppis för både mor och son...
Sen var det middagdags och Bart hade då bestämmt att vi alla var sugna på OUTBACK. Så här läcker ser förrätten som består av Cheesefries ut. Jag vågar knappt berätta vad den är gjord av, men bilden talar ju för sig själv. Gott var det kan jag lova. Men oj vad jag måste börja träna snart...heheh
Tarzan var megahungrig vill jag lova. Han har en servett runt halsen, man tager ju vad man haver! Han var så hungrig att han skrek och hojjade om maten tog slut så det var bata att skyffla in.Smickrande...NOT! Men det var ju varmt!
Morsan svalkar sig med en sån här goding. En Margarita var det visst och hej och hå så lullig man kan bli på en sån här liten rackare...
 
Bart försöker sig på ett mer nyttigare alternativ till huvudrätten, en sallad fylld med godsaker som krutonger, ost, majonäs, drssing och jag tror visst jag skymmtar ett salladsblad eller 2. Hehehe...skämtosido men nyttig kan man ju inte påstå att den var!

Så här såg min middag ut. Bakad potatis, grillade räkor och en fin bit ryggbiff på det. Jo jag vet, lyxlirare är man allt och finsmakare. Men jag lyckades få en stek med en del fett i :/ så jag som inte brukar säga till gjorde faktiskt det den här gången. Tacka vet jag amerikansk service för ut kommer självaste managern (oj då hoppsan, börjar jag bli en Maria Montazami nu eller?) och ber om ursäkt och vill kompensera oss för detta. Han säger att jag nästa gång kan välja vilken bit man vill ha innan man tillagar den nästa gång så att man blir helt och totalt satified. Me like! 5 min senare kommer denna lilla läckerhet ut...

Jag vet inte hur vi lyckade men ner slank den, chocolate thunder from down unda! Det är sån service vi behöver i Sverige också!

När vi kom hem fick Tazan bada efter dagens bravader. Jag passar på att chilla och doppa tårna i plurret!

Bart och Tarzan brottas numera minst 1 ggn per dag. De har så kul ihop och tar verkligen ifatt månaden utan varandra

Jag posar i mina nya tränings/ chillakläder. Hehehhehe ;) Snygging jue!

Kommentarer
Postat av: malla

gud vad söt noah är<33

Ni verkar ha det så bra så bra så!

God mat och fina kläder´:D

Saknar er alla tre så mycket <3

Puss o kram från malla

2010-05-22 @ 19:55:05
Postat av: malla

Älskar er och sakner mer än ord kan beskriva

mamma och mormor

2010-05-22 @ 21:11:24
Postat av: moncan

hej hopp...

guu va kul att kunna se vad du har for dej over there!!! toppen att du lagger in sa manga foton...

ha det bast o njut av livet/moncan

2010-05-23 @ 10:10:34
Postat av: carran

oh vad jag saknar er syrran..noah är så söt..gråter en liten tår just nu..puss

2010-05-23 @ 11:34:36
Postat av: rebecca

ROLIGT att följa dig tarzan och bart!!! Hoppas du mår bra, kramar /Rebecca

2010-05-23 @ 15:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0