Äntligen...

har jag nu köpt en ny laddare till min kamera och kan ta en massa foton på huset och Tarzan. Min gammla laddare ligger nerpackad i den andra resväskan som ja inte fick med mig hít. Men nu som sagt ska det gorttgöras för alla foton som jag inte kunnat ta alltså. Jag sitter här i min nya lya med Tarzan hängandes längs bena. Kaffekoppen är fylld med nybryggt svart gul och jag bloggar. Tarzan vaknade 07:30 idag vilket är mycket uppskattat. Jag bytte precis hans kissiga nattblöja och tänkte han skulle få vädra rumpan lite. Efter en stund känner jag doften av en mycket välbekant karaktär, tittar ner och ser en hel bajskorv ligga på heltäckningsmattan. Noah fick lite hemlagad välling till frukost och sen fick han en portion av min härliga havregrynsgröt. Noah fick äta själv med sked och allt. Fick faktiskt i sig ett par skedar tom. Sen hamnade det mesta där det inte skulle så det blev ett bad i vasken också. Tarzan är lika vild som vanligt och har redan hittat på en massa bus. Nu tar han en liten tuppis och jag ska passa på att städa upp lite här hemma. Jag ska nog ringa min alldeles egna underbara mamma idag, som jag saknar henne och alla andra underbara människor där hemma. Här kommer lite bilder på huset och Tarzans påhitt. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för telefonsamtalet och för att du ringde din mor hemma i Sverige.

Alla hälsar

Tarzan är en härlig unge som vi älskar över allt annat

kram mormor

2010-05-18 @ 21:26:12
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej Jozzan



Hoppas verkligen ni har det bra "over there".

Vi sakner alla här hemma men gläds oerhört åt att ni har det bra alla tre.

Ha det nu så bra och glöm inte att vi älskar er.



Lasse

2010-05-18 @ 23:16:05
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: caroline

hej sis.

vad roligt med din nya blogg, alla är mycket nyfikna på att följa med på dina upptåg:) vad fint det ser ut att vara i huset, e glad för er skull:)



Kramar till er alla från carran

2010-05-19 @ 21:46:17
Postat av: Helena Winther

Hej kära vän!

Roligt att du börjat blogga om ditt nya USA-liv! Superfina bilder på ert nya hem! (Hoppas b-korven gick att torka bort, hihihi...)

Har varit på lunch hos Malin och Jakob i Rydebäck idag och vädret var riktigt sommarvarmt i solen. Jag fick med dig din vita tröja med silverränder! Ska jag skicka den eller ge den till Jenny??

På lördag ska jag jobba ett A-pass på KAVA...blandade känslor..;) :P

Var rädd om dig och ringa gärna någon dag! Vi ska vara hemma imorgon så har du tid, lust o ork att ringa när N/T vaknar så får du gärna..:)

KRAMELLIKRAM från Hyllingehålan!

2010-05-20 @ 20:44:25
Postat av: Sandra Kava=)

Åh vad kul att se hur ni bor... så fint.. o vilket underbart väder!! Ta hand om er! KRAM Sandra

2010-05-22 @ 09:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0