5 år som äkta makar!


Kan ni tänka er, Bart och jag har idag den 28:de maj varit gifta i 5 underbart tokiga och härliga år. Det känns verkligen som igår fast samtidigt som 100 år sedan, på något konstigt vis. Hur kunde jag vara så lyckligt lottad att träffa mannen med stort M på Hawaii. Jag som inte ens trodda att jag skulle få gifta mig över huvud taget. Gud vad jag är glad för min Bartan. Nu har vi en tokigt och härlig liten Tarzan-unge som den största symbolen för vår kärlek och den mest underbara gåva som livet själv hade att ge. Livet är lite mer häktiskt nu än vad det brukade vara innan Noah först såg dagens ljus, men gud så härlig han är vårat lilla busfrö. Idag ska vi nog bara fira vår bröllopsdag med en middag på tu man hand och sen kanske en bio (om man pallar det vill säga) och förhoppningsvis kan jag lyckas övertala min bättre hälft om att vi bara måste se "Sex and the city 2" idag. Hoppas!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej igen lilsis!

Det bröts just...vet inte vad som hände. E så glad för dig att du har mannen med stor M i ditt liv. Ni e som gjorda för varann. Vilden underbar dag ni har framför er, bio o middag e ju helt perre! Njut och ha det underbart!

Många pussar o kramar o kärlek från mig. Alla hälsar!

2010-05-28 @ 22:58:10
Postat av: susanne

Grattis till er 5-åriga bröllopsdag. Bart och du är skapta för varandra och er lille Tarzan är en kärleksgåva ni fått.

Kram och ha en fin dag

önskar mamma och alla andra i Smörig hälsar oxå!



2010-05-29 @ 11:13:02
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0