Fun fun fun




Häromdan var det dags för Jeremiah Jaksson Cole att bli uppvaktad på sin 4:de födelsedag. Ungarna sprang omkring som galningar i trädgården och slideade på denna slider, hoppade i studsmattan och badade i den lilla barnpoolen. Vi grillade god mat och umgicks helt enkelt. Jeremiah är så söt och smart. Han fick så klart presenter och av oss fick han en Hummer radiostyrdbil. Sen blev det så klart tårta och alla sjöng födelsadagssången helt i otakt (vilket de alltid gör här borta).
Noah är så duktig på att gå nu, går nästan mer än vad han kryper. Det börjar bli vardagsmat nu att han går, eller ska jag säga springa. För fort går det ska ni veta, snart har jag ingen chans att hålla honom i shack. Idag när jag och Tarzan kom till gymmet så såg han alla barn och bara skrattade och ville ner på golvet. Han ställde sig upp och sprang med snabba steg i väg till de andra barnen, så gulligt att se alltså. Jag tittade till honom en gång och då var han uppe i rutshkanan med ett större barn...hmmm blev allt lite skraj när jag inte såg någon personal hos honom men tänkta att de ahr ju koll på honom allt. Jag fick i alla fall till det en mycket god träningsrunda med 5 km löp (32 min, måste tillägga att jag inte sprungit så långt på ett tag så det var med andan i behåll som jag klarade den biten ;) sen blev det 1 timme överkropp. Shit vad skönt asså. Jag bara älskar endorfinrus, blir så glad och får så mycket energi hela dan sen. Påvägen hem stannade jag och bokade in en tid till en Dr-kontroll för mitt troll-skrutt. Blir ju 1 snart så då vill man ju kolla så att allt är bra med kroppa-stollen. Sen köpte jag en liter cola att smutta på resen av dan ;) Noah somnade efter lite käk och jag satte på 30 i solskyddsfaktor och la mig på gräsmattan och pluggade till mitt kommande syrreprov. Helt plötsligt kl 15:00 sattes sprinklersen på och jag blev genomblöt på 10 röda. Hehhe, tokigt men roligt. Men pluggat fick jag i alla fall, nästan 2 timmar innan Tarzan ropade på sin mor igen. Snyggt pepparkaksbrun börjar man ju bli nu i alla fall, passa in lite mer med lokalbefolkningen ;) Sen gick vi en prommis till våran pool och badade säkert 1 timma. Jag och Noah dök flera gånger och hoppade från poolkanten t.om. Oj vad Noah gillar att bada, han blir säkert en riktig fena när han blir lite större. När Bart kom hem for vi iväg på lite ärenden, dekorationer till Noah kommande 1 års fest, presenter till lillen och så klart lite smått och gott till mamma och pappa. Kan inte riktigt förstå att min lille Tarzan blir 1 år snart, kom inte vi hem från BB häromdan? Tokigt men superkul nu när han börjar förstå så mycket och hittar på bus hela dagarna ;)

Vill passa på att gratulera min underbara systerson Milopilo på sin 1 årsdag som är idag. Ohh vad jag hade önskat att vi fått fira din alldeles speciella dag idag. Noah saknar sin kusin såååååååååååååååååååååååå mycket. Snart kommer vi hem och får leka och pussas och kramas hela dagarna. Love you Milo

Kommentarer
Postat av: Jenny

We love u 2, tack för att ni finns! Puss

2010-06-02 @ 08:31:49
Postat av: caroline

oh vad fint josse..saknar er alla..hörde att du kanske kommer hem en sväng i slutet av sommaren..roligast i så fall:)

2010-06-02 @ 20:09:58
Postat av: susanne

Vad roligt att Tarzan gillar att bada så mycket och att han går mest hela tiden. Saknar er

puss mamma

2010-06-02 @ 22:44:19
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0