Kolla in dessa pågar


Noah älskar att hjälpa sin pappa med allt, särskillt karlagöra. Här håller Bart på att borra i barnspärrarna på köksluckorna (äntligen, höll på att bli tokig när Noah drog ut allt) och gissa vem som helst vill hålla i borren själv?

Här sitter de i bilen mina fina pojkar. Ohh vad jag är glad i pojkar alltså ;) De är nog de bästa som finns! Kepsen som sitter på busungens huvud får tack och lov sitta kvar, det behövs här borta kan jag ju lova. Vi har haft 38 grader varmt här idag och inte ett moln på den klarblåa himlen fanns att nå. Vi passade på att först gå till bensinstationen och köpa lite rekvisita till poolen dvs coca cola light, bananer då Noah verkligen älskar de och en skvallerblaska till morsan. En kvinna fick syn på min unge och bara skrek och bad sin dotter komma och titta på hur söt Noah var. Det är ju bara att suga åt sig och inse att man har en riktigt goding till son. Sen gick vi till vår pool och träffade några andra mammor/ barn som bor i området och som man lär träffa fler gånger. Jag fixade till en rejäl bränna kan jag ju meddela och ändå använde jag 30 spf. Solen är stark det vill jag love! När vi kom hem ville Noah sova och jag la mig på gräsmattan och pluggade (somnde till en stund?). Sen kom min älskling hem från jobb och gjorde min dag ;)

Tarzan gick iväg en stund, och jag höll väl på med disken eller nått annat riktigt tråkigt. Jag upptäkte väl efter några sekunder eller så att det var förvånansvärt tyst och anade direkt odåd. Gick och kollade efter mitt lilla busfrö och detta var vad jag hittade...hmmm, vart ska man gömma dessa nu då?

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina pojkar du har! (:

2010-06-04 @ 19:51:21
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: susanne

Gud vilka fina pojkar du har Josse

kram Mamma

2010-06-04 @ 21:41:51
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Kan tänka mig att du blev tokig på att ha ett helt kök utan barnspärrar!!! Jag tackar uppfinnaren flera ggr per dag för våra..:) Dags för ny telefontid snart tycker jag! Kanske söndag kväll din tid/måndag morgon min tid?? Jag är vaken från 06:30 min tid...din tid 21:30...eller är det för sent på kvällen för dig/er? Ja, måndag kväll, min tid, fungerar också..:) Tänker på dig/er massor och ofta! KRAM!

2010-06-05 @ 08:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0