Jag vill ha godis...


Är det någon mer än jag som kommer ihåg denna scen från vår kära Pippi Långstrump? Satt här hemma och började fundera på hur otroligt sugen jag var på godis och hur väldigt länge sedan det var jag fick smarra i mig en påse Karamellkungen eller nått. Helt plötsligt kom jag tänka på när jag i min barndom älskade när Pippi köpte Godis i godisbutiken. MMMMMmmmm så det vattnades i min mun då, och gör än i dag kan jag meddela! Dessutom vet jag att det är Midsommarafton hemma i Sverige just idag och att varenda Svensson vid det har laget har druckit en för mycket grogg och sluddrar en härlig snappsvisa eller nått. Jag vill också firra midsommar och njuta av en härlig midsommarnatt med mygg, god mat och älskat sällskap. Jaja...jag får väl drömma vidare och åtminståne köpa lite röda gubbar att mummsa på. På Söndag är det bara 1 vecka kvar tills min älskad bror Patrik kommer hit och då ska jag be honom ta med sig lite godis sin söstra. Njut lite av midsommar för mig med alla ni där hemma. Jag saknar er och önskar att jag idag av någon dag fick var med er. Löve ya'll

Kommentarer
Postat av: susanne

Vi önskade att ni kunde vara här också.

Saknar er och snart kommer ju Pattelito

kram mamma

Godis har han med sig

2010-06-26 @ 10:42:52
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0