Förberedelser och gymmet


Jag har utvecklat en craving för dessa godingar: Pickles vilket är små inlagda gurkor. De är så krispiga och helt underbart delikata. Är man gravid månne? Hehe, gud nej! Men varför just dessa små läckra gurkor? Hehehe, ja ibland är man allt tokig! Kanske för att de är att dö för ;)

Bart tramsa sig med dammsugare, han tror han är snygg eller nått! Eller också försöker han likna Zoolander! Vi fixade och donade hela dan innan festan vi hade för Noah idag. Alltså, jag kan inte förstå att han är 1 nu, när blev han stor liksom? Man hänger inte med alls när man har småbarn. Det känns på ett sätt som om jag kom hem från BB igår och nu är han 1! ojojoj så stor han är min underbar och helt tokiga Tarzan!

Vi dekorerade med banderoller och annat 1 års pynt. Det blev superfint. Vad gör man inte för sin lilla prinskorv?

Noah får ladda upp med lite god banan och grahamskex, en ny favorit!
Vattenkammat hår med lite gelé i blev det idag, dagen till ära! Lite lockar har man börjat få också och håret har blivit riktigt långt

Att prova födelsedagshatten var ingen vidare hitt!
Vi åkte och handlade färska frallor, majonäs (vilket alla amerikaner älskar!) och allt annat som vi hade kvar att inhandla till festen. Vi hämtade tårtorna (den lilla är Tarzans alldeles egna sötnos). Vi han till och med ett pass tillsammans på gymmet, Bart och jag. Vi passade på att lämna Noisen på gymmets barnpassning, vilket han inte har något emot! Sen fick jag till ett superskönt pass där axlarna (deltoideus om det är någon som undrar) fick sig en rejäl genomgång. Dessutom 2 km snabblöp på ca 12 min (för mig är det en ganska bra hastighet). Kololade till Noah nån gång och han levre bus me de andra barnen. Det är precis som om han glömmer oss när det finns andra barn närvarande. Han är rolig våran unge!

Här är jag i bodybuildar-pose hehehe! Nej men jag hittade denna ego-bild på mig när jag browsade igenom maj-fotona, jag fular mig bara men här han ni en bild i alla fall.
Nu sitter Bart och jag och njuter av en kall kalorisnål öl (läs flera) och ser på filmen Holiday som går på TV nu. Festen var helt suverän och Noah fick många fina paket. Men ojoj så mycket jobb det är att vara värdinna, ibland är det nästan bättre att vara gäst. Men Noah verkade ha det roligt med sina tokiga kusiner i alla fall och åt tårta gjorde han också med hela kroppen. Fortsättning följer...
Kärlek sänder jag till alla mina fina läsare

Kommentarer
Postat av: Jenny

FIn tårta=) väntar på fler bilder. Lov u 4 ever

2010-06-13 @ 08:11:10
Postat av: susanne

Roligt att se att du bloggar igen.

Vilka fina posebilder.

Noah har blivit så stor. Förresten kolla på tisdag på min blogg. Lite födelsedagsgrattisar från mormor med co.

hälsar

Kramar mamma

2010-06-13 @ 10:06:42
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: susanne

Glömde att skriva att du ser superfräsch ut Josse-stumpan

Lovar dig miss you

din mamma

2010-06-13 @ 22:21:54
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: susanne

Glömde att skriva att du ser superfräsch ut Josse-stumpan

Lovar dig miss you

din mamma

2010-06-13 @ 22:21:58
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: susanne

Glömde att skriva att du ser superfräsch ut Josse-stumpan

Lovar dig miss you

din mamma

2010-06-13 @ 22:21:59
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: susanne

Glömde att skriva att du ser superfräsch ut Josse-stumpan

Lovar dig miss you

din mamma

2010-06-13 @ 22:22:00
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: susanne

Glömde att skriva att du ser superfräsch ut Josse-stumpan

Lovar dig miss you

din mamma

2010-06-13 @ 22:22:00
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: susanne

Glömde att skriva att du ser superfräsch ut Josse-stumpan

Lovar dig miss you

din mamma

2010-06-13 @ 22:22:01
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: susanne

Fel på vår knapp

sorry

2010-06-13 @ 22:22:53
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0