Har hittat denna rooooliga träningsform nu!

Trappmaskinen! Hela 30 minuter flyger förbi med ett par goooooa låtar dunkandes i hörlurarna. Sist blev det 150 våningar, 350 kalorier färre och typ 2 liter svett! Sååååå gött! Just nu är det snäppet roligare än att springa...vilket faktiskt är lite trist nu för tiden! Men imorgon blir det av igen....ska ladda lite i sömnen tror jag så att jag vågar ställa mig på denna plååååga! Dagen idag har varit cool lugn, försökt plugga till syrre provet när Noah tuppat till lite, annars bara plockat och grillat spareribbs och annat gott. Nu ska jag nanna kudden och ladda inför ett tuuuuungt pass på gymmet imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh va häftigt, ska jag osså prova. Lov ya

2010-07-17 @ 08:45:44
Postat av: Susanne

Gud vad häftigt Josse, men du är ju inte rädd för någonting

Försöker peppa Margit att hon skall våga lika mycket som du och vara lika orädd

kram mamma

2010-07-17 @ 10:20:50
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0