Sluta aldrig trana...

...eller borja NU om du ej gjort det innan! Sa underbart harligt det ar gott folk. Endorfinerna bara sprutar i hela kroppen och lyckokanslan infinner sig i varenda cell. Jag ar kar! Jag har bestamt mig for att inte lata ner mig som jag gjorde nar jag var gravid med Noah. Denna gang ar det josse som haller igang kroppen och mar som jag fortjanar. Nu ar jag som sagt i vecka 22 och lillan i magen mar fint, sa da finns det inga ursakter langre att inte satta roven och flasket i spinn. Idag ar det onsdag men Jossan har redan fatt in 3 pass denna veckan. Det blir inga loppass for min del for att skona mina slitna och trotta fogar, men konditionstraning pa 30 minuter i andra former far jag in i alla fall. Sen blir det harligt pumpande med vikter ca 45-60 min. Det hela avslutas med en skon stretch sa att det overhuvud taget gar att rora sig dagen efter. Har blir det alltsa inga pensionars langder i poolen langre utan nu har jag alltsa lagt in en hardare vaxel och jag alskar't. 
Min teori ar: For att fa energi MASTE du gora av med energi. Jag tranar for att ma bra, for att min kropp och min sjal alskar det och for att jag alskar mig sjalv. Det finns inget battre satt att ge sig sjalv karlek. Dessutom ar det underbart att trana for att ma bra: Inte for att ga ner i vikt! Slippa jaga kilon och minskade centimetrar runt midjan och bara trana for att NJUTA. Prova ni med och vagra bli ett trott och slitet flaskberg over jul! Idag ska jag kopa ingredienser till min lyxiga och nyttiga musli, men forst ska jag plugga lite lakemedel/ farmakologi och antligen fa min legitiomation har borta. Njut av dagen och ta hand om varandra och dig sjalv.
 
Har en lat som gor mig glad och satter fart pa kroppen. Lyssna och glads

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och Anna

Vad härligt att kunna träna och kunna fortsätta som gravid!

Saknar att träna faktiskt. Var duktig när jag jobba men sen har det blivit sämre. Nu är man inte ens ute och går sedan lilla Anna kom.



Sv: ja man har för gott om tid att tänka som mamma känns det som.

Hoppas ni alla har det underbart!

God Jul på er :)

2010-12-23 @ 08:46:57
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Vilken härlig inspiratör du är kvinna!!! You go girl!..:) Nu ska här tränas så det står härliga till! Stor Julkram till dig din fina familj!

2010-12-23 @ 09:35:25
Postat av: Jenny

God Jul Josse, älskar dig. Ring gärna ikväll, eller så ringer vi dig. Ska ju fira lillajulen här. Puss

2010-12-23 @ 12:24:23
Postat av: Susanne

TAck älskade dotter och vilken inspiration vi känner må du tro.

Skall börja efter nyår lovar jag

kramar mamma

2010-12-24 @ 10:10:01
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0