I melt...


Man blir ju helt foralskad i allt och alla nar man hor denna underbara lat. En riktig klassiker som spelades jamt och standigt hemma hos oss nar vi vaxte upp. Laten paminner mig om hur tokigt kar jag ar i min Bart och hur lyckligt lottade jag ar att han ar min.
Idag blir det lite julklappsinhandling for min del. Kan behovas fa lite julstammning i min kropp. Det ar lite svart att fa nar det ar sa pass varmt och jag fortfarande knatar rundor i flipp-flopps har borta. Jaja, man ska val inte klaga :) Solen skiner och jag tror jag fatt 3 droppar regn pa min panna sedan jag kom hem fran Sverige for 2 manader sedan. Men visst ar det knasigt! Hemmavid ar det 2 dm sno och har ar det som en harlig svensk forsommar.  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Älskade Josse!

Vilka minnen min egen stumpa

kram mamma

2010-12-07 @ 18:58:57
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Den låten minns jag så tydligt, den e så bra:)

2010-12-08 @ 19:37:58
Postat av: jossan

Ja visst ar den sa bra! I love!

2010-12-08 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0