God jul till er alla fran oss alla


Vad kallas detta? Riktig karlek! Ville bara skriva nagra enkal rader harifran oknen till er alla som laser min lilla blogg. Hoppas att ni myser och njuter av julen tillsammans med era karlekar. Det ar precis det vi gor har i alla fall. Med denna bild forevigade vi aven denna juletid 2010. Ar sa otroligt stolt over min egna lilla familj, min fina man som jag fortfarande efter manga ar ar galet kar i och min tokigt goa son. Till och med ett litet flickebarn som fortfarande vaggas till ro i min mage, finns aven med pa denna bild. Underbara tider i mitt liv.

Hur ar det mojligt att jag, en enkel tosabit fran Sverige, och bart min alskling kunnat fa till denna underbara gosse? Ar han inte bara sa sot att hjartat smalter ihop till en liten liten pol? Det tycker ju sjalvklart jag!

Vet ni vad? Igar fick jag julkort fran min lilla Daisy ocksa. Hennes nya agare Alf och Gunda skickade mejl pa min lilla parla och nar jag oppnade det fick jag en smarre chockartad upplevelse. Jag brast ut i grat och skrik och tararna bara forsade ner fran mina kinder. Som jag saknar henne min lilla Daisy. Ett ar har gatt sen jag sag henne sist men som jag tanker pa henne fortfarande. Goda nyheter fick jag ocksa hora. Numera har hon gatt upp 2 kg muskler, vilket ar mycket for en 1 meters lang muskel som hon ar. Jagar gor hon med och ar dessutom riktigt duktig pa det. Hon alskar att ligga framfor brasan och vill helst stanna inne nu nar det ar sa kallt. Sa roligt att hora att hon har det bra. Jag ser fram emot dagen jag far se henne igen. Hon kommer garanterat att bli sa glad att hon studsar ner mig av gladje. Jag kommer sa klart storbola. Ska fraga om jag kan komma nu i februari da jag och Noah kommer hem till Sverige igen. 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Underbara fina familj, tack för hälsningar till Sverigen och den kärlek ni sänder till oss.

Kramar från mormor

2010-12-25 @ 12:31:55
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

ÅH, Jose, du har verkligen en jättefin familj och ska absolut vara stolt! Du är kärnan och kärleken som håller ihop allt! Tänk så annorlunda julbilden blir nästa år när lillsessan också är här! Skönt att höra att du njuter av livet! Längtar efter en stor Jose-kram när ni kommer hem till kalla Sverige! Då ska vi minsann ha en riktig playdate i vårt nya hus, som numera faktiskt är relativt barnsäkrat ;o) Stor kram så länge!

2010-12-28 @ 07:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0