Noah älskar sina kusiner



Kolla in dessa underbara tjejer och Noahs kusiner Ashlyn och Hadley som spenderade fredagskvällen och lördagsmorgonen hos familjen Mendonca härom veckan. Noah älsar verkligen sina kusiner och de älskar verkligen honom lika mycket. Så fort de kom så var det som om mamma och pappa inte existerade längre, det var bara dessa tjejer som blev Noah's hela värld. Så roligt att se barnen leka och busa. De var så duktiga och hjälpte till med maten och ville till och med hjälpa byta Noahs blöja och mata honom. Noah lät de göra det utan några som helst problem. Jag säger då det, barn älskar barn, så är det bara! Hur rikt lottad är man inte med alla dessa underbara barn runt omkring än?  

Bart kom hem med denna fina lilla blomman till sin älskade lilla fru häromdan, så rar han är min underbara man!

Jag köpte denna otroligt fina anatomi/ fysiologibok häromdan. Jag kan sitta och beskåd varje sida och bara njuta av alla fina bilder i timmar, ett riktigt nöje särskillt nu när jag håller på att banka in sånt härligt till det uppkommande sjuksköterske provet. Jag hoppas verkligen jag klarar det, håll tummarna!


Vår busiga lilla Noah har hunnit bli 14 månader gammal nu och han utvecklas som en tok just nu. Han älskar böcker och vill att vi läser för honom konstant, särskillt djurbäcker. Han har nu lärt sig hur man skäller som en hund och mjauar som en katt och man blir ju så stolt i sitt lilla mamma hjärta. Han klättrar precis överallt och sitter väldigt sällan still mer än 10 sekunder då något spännande lyckas fånga hans uppmärksamhet. Nu har en till tand tittat upp, nr 7 i raden, och det har gjort lite ont med feber och snor som ett brev på posten.

Men något som han verkligen älskar är barnprogram och här sitter han fastklistrad framför dumburken. Då får man passa på att browsa på nätet och kanske blogga lite. Det är som sagt mycket som händer med vår goa son just, spännande men ack så intensivt ;) Vi har verkligen en liten Emil i Lönneberga i Noah med bus och påhitt men så himla go att man bara smälter! Pojkar är så underbara, skitiga och snoriga och en hel del rackaryg men så mycket mys och härliga stunder man har tillsammans med de! 

Kommentarer
Postat av: susanne

Älskade Noah

Vad stor du blivit

från mormor

2010-08-15 @ 20:08:42
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0